TopSpeed.sk
  • 42t fans
  • 34t fans
  • 119t fans
Registrácia Prihlásenie
  • Video
  • Novinky
  • Tuning
  • Motoršport
  • Reportáže
  • Poradňa
  • Testy áut
  • Testy jazdeniek
  • Ankety
Registrácia
Prihlásenie

Správna orientácia radenia na automatoch je len jedna! Prečo?

Správna orientácia radenia na automatoch je len jedna! Prečo?
  • Maroš ČABÁK
  • 07.01.2014
  • Autor
  • 24
Dnes je utorok, 05.08.2025
Meniny má - význam mena

Pred časom mi zavolal trochu zmätený čitateľ, ktorému nebolo zrejmé, prečo podľa neho len niektorým autám s automatickou prevodovkou v testoch vyčítame umiestnenie/orientáciu sekvenčného radenia smerom hore a dolu. Vysvetlenie sa mu veľmi páčilo, vec pochopil okamžite a navrhol, aby sme tému spracovali podrobnejšie aj pre širokú verejnosť. Je veľmi pravdepodobné, že v tejto problematike nemá jasno veľa vodičov, či autonadšencov. Tu je vysvetlenie, ako má vyzerať správna orientácia radenia na automatoch .


Bez zbytočných rečí, priložené video sa pokúša túto problematiku krátko a jednoducho vysvetliť. Snáď sa mi to podarilo...  PS: čitateľovi ďakujeme za skvelý tip! :)

Maroš ČABÁK
  • Maroš ČABÁK
  • Publikovane: 07.01.2014
Motoristický novinár od r1996. Najazdil viac než 1 milión km a vyskúšal viac než 1000 áut. Zároveň inštruktor školy šmyku SuperDRIVE. Jeden zo 400 certifikovaných BMW Driving Instructors na svete. Vyštudoval STU SjF - Automobilová technika. Jazdil preteky do vrchu, autoslalom a halový karting. Usporiadal viac než 100 podujatí, pretekov a akcií - AutoSlalom, KartCup a veľké zrazy fanúšikov áut.
Zdieľať
  • 24
Tri svietidlá v jednom - OSRAM LEDinspect™ 3v1
10.06.

Tri svietidlá v jednom - OSRAM LEDinspect™ 3v1

  • promo článok
  • -
  • Novinky
  • 0

Prečo majú šoféri radi utorky? Stále častejšie majú prémiové palivá lacno
10.06.

Prečo majú šoféri radi utorky? Stále častejšie majú prémiové palivá lacno

  • promo článok
  • -
  • Novinky
  • 2



Vosveteit.sk

Rusko tvrdí, že má mRNA vakcínu proti jednej z najnebezpečnejších foriem rakoviny

Rusko tvrdí, že má mRNA vakcínu proti jednej z najnebezpečnejších foriem rakoviny

Tento útok vyzerá ako nevinná oprava prehliadača. Falošné CAPTCHA ťa môžu pripraviť o celý systém

Tento útok vyzerá ako nevinná oprava prehliadača. Falošné CAPTCHA ťa môžu pripraviť o celý systém

Volá ti Google? Kvôli tomuto novému PODVODU môžeš prísť o Gmail účet. Nenechaj sa nachytať!

Volá ti Google? Kvôli tomuto novému PODVODU môžeš prísť o Gmail účet. Nenechaj sa nachytať!

Nový výskum práve odhalil niečo desivé o deťoch, ktoré dostali telefón príliš skoro

Nový výskum práve odhalil niečo desivé o deťoch, ktoré dostali telefón príliš skoro

Tento vírus už ukradol 200-tisíc hesiel. Možno má aj tie tvoje a ani o tom nevieš

Tento vírus už ukradol 200-tisíc hesiel. Možno má aj tie tvoje a ani o tom nevieš

Nový bankový trojan PlayPraetor imituje takmer 200 bánk. Už nakazil viac ako 11-tisíc zariadení

Nový bankový trojan PlayPraetor imituje takmer 200 bánk. Už nakazil viac ako 11-tisíc zariadení

Rusko ukázalo svojho nového robotického zabijaka. Tank Shturm bol zachytený počas testov v plnej výbave

Rusko ukázalo svojho nového robotického zabijaka. Tank Shturm bol zachytený počas testov v plnej výbave

Schopnosť hibernácie máme zrejme zakódovanú v DNA. Vedci tvrdia, že ľudské telo sa dokáže prepnúť do režimu...

Schopnosť hibernácie máme zrejme zakódovanú v DNA. Vedci tvrdia, že ľudské telo sa dokáže prepnúť do režimu...

Vedelisteze.sk

Zlodeji si našli nový cieľ. Tento nenápadný prvok auta sa čoraz častejšie stáva terčom zlodejov, upozorňuje...

Zlodeji si našli nový cieľ. Tento nenápadný prvok auta sa čoraz častejšie stáva terčom zlodejov, upozorňuje...

Inštruktor autoškoly prezradil trik, ako sa zbaviť auta, ktoré sa ti lepí na kufor. Tento trik musíš poznať!

Inštruktor autoškoly prezradil trik, ako sa zbaviť auta, ktoré sa ti lepí na kufor. Tento trik musíš poznať!

Ako sa zbaviť mravcov v domácnosti? Tieto triky skutočne fungujú a mal by si ich poznať

Ako sa zbaviť mravcov v domácnosti? Tieto triky skutočne fungujú a mal by si ich poznať

Tento zlozvyk ťa môže pripraviť o batériu telefónu. Robí ho väčšina z nás každý večer

Tento zlozvyk ťa môže pripraviť o batériu telefónu. Robí ho väčšina z nás každý večer

Rúti sa za tebou kamión a pred tebou stojí auto? Tento jednoduchý trik môže rozhodnúť o tom, či prežiješ

Rúti sa za tebou kamión a pred tebou stojí auto? Tento jednoduchý trik môže rozhodnúť o tom, či prežiješ

Tvoj telefón je plný baktérií. Odborník na technológie vysvetľuje, ako ho vyčistiť bez toho, aby si si ho...

Tvoj telefón je plný baktérií. Odborník na technológie vysvetľuje, ako ho vyčistiť bez toho, aby si si ho...

Expert prezradil, prečo by si horúci telefón nikdy nemal chladiť v chladničke alebo mrazničke

Expert prezradil, prečo by si horúci telefón nikdy nemal chladiť v chladničke alebo mrazničke

Vedel si, že tvoja fritéza sa vie umyť aj sama? Stačí do nej vložiť tieto tri veci a sleduj, čo sa stane

Vedel si, že tvoja fritéza sa vie umyť aj sama? Stačí do nej vložiť tieto tri veci a sleduj, čo sa stane

Návrat hore
Všetky články z kategórie Novinky
  • 24
Maroš ČABÁK

Maroš ČABÁK

- ďalšie články od autora
  • BYD a Auto-Impex slávnostne otvorili vlajkovú predajňu na ...
  • Zánovné verzus nové auto - Rozdiel v cene býva v tisícoch aj ...
  • Za stočené auto vysúdil späť celú sumu, rozhodujúci dôkaz ...
Profil autora
  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

    Registrácia

Z krajín mimo Európy sa nemôžete zúčastniť diskusie ako neprihlásený používateľ.

24 komentárov

jano kartarena 07.01.14 18:13

J

jednoznacne najlogickejsie radenie na vyssi stupen je tahat k sebe....

  • 0
  • 0
Odpovedať

olso Registrovaný uživateľ 07.01.14 18:48

O
0.00

@jano kartarenasuhlasim s redakciou

Jazdím na: Ford Focus Wagon 1,6 TDCi, Ford Focus Wagon 1.6 Zetec, Fiat Grande Punto 1.2
  • 1
  • 0
Odpovedať

Patres Registrovaný uživateľ 07.01.14 18:53

P
13.00

Aj tak je to najviac o zvyku , na mojom BMW 535d to mam presne take iste ako tu na videu v tom BMW , teda "spravne" , no 99% casu jazdim z zaradenim D pretoze aj v D sa da jazdit sportovo , ale obcas ked si chcem sam radit a dam tam DS tak prvy moment sa mi niekedy stane ze neviem kde mam + a kde - ked ze to nepouzivam casto , tak ze vsetko je len o zvyku :) ale suhlasim ze najlepsie je + tahat k sebe a - od seba , ale vdaka tomute videu uz si to budem pametat vzdy za kazdej situacie :-)

Jazdím na: SEAT Cordoba
  • 0
  • 1
Odpovedať

KEKO535 Registrovaný uživateľ 07.01.14 19:14

K
74.00

k sebe a od seba ma Mercedes....cize dopredu - a dozadu + . Ked sa uz tu hrate na machrov :D ...Niekedy sovicka vedia pekne pomylit citatela, preto som to sem napisal. BMW ma dopredu a dozadu a nie k sebe a od seba! Peace :D

Jazdím na: Mercedes W204, Mercedes w213
  • 1
  • 0
Odpovedať

KEKO535 Registrovaný uživateľ 07.01.14 19:16

K
74.00

@KEKO535Na zaciatku prvej vety malo byt k sebe a od seba a nie dozadu a dopredu :)

Jazdím na: Mercedes W204, Mercedes w213
  • 1
  • 0
Odpovedať

Patres Registrovaný uživateľ 07.01.14 20:36

P
13.00

zle som sa vyjadril k sebe som myslel samozrejme dozadu + a od seba dopredu -

Jazdím na: SEAT Cordoba
  • 0
  • 0
Odpovedať

KEKO535 Registrovaný uživateľ 07.01.14 21:47

K
74.00

@Patresnic to :) ved aj ja som sa sekol a reagoval som na teba, ze to mas zle napisane :D ...

Jazdím na: Mercedes W204, Mercedes w213
  • 0
  • 0
Odpovedať

Santos 07.01.14 23:40

J

Asi vacsina ludi ako aj ja pouziva sekvent na predbiehanie. Cize premna je prirodzenejsie podradenie k sebe . som este nevidel cloveka co podraduje na automate pri dobrzdovani

  • 0
  • 0
Odpovedať

Samo Registrovaný uživateľ 11.01.14 11:08

S
64.00

@SantosJa síce veľa najazdených km s automatom nemám, ale rozhodne by som to tak robil. Robím to v prípade manuálnej prevodovky, tak určite by som podraďoval aj s automatom - veď predsa rýchlejšie dobrzdím auto a menej použijem brzdy.

Jazdím na: Subaru BRZ 2016, Fiat Bravo HGT 1996
  • 0
  • 0
Odpovedať

AXE 08.01.14 00:21

J

Vo videu ste vraveli ze spravne automaticke riadenie je spravne ak ked chcem preradit tak smerom do zadu a ked podradit tak smerom do predu OK ja s tym suhlasim. Ale v tom Golfe alebo v Octavii 3 ste kritizovali ze ta prevodovka je nelogicky usporiadana ze ked chcem preradit tak smerom do predu a podradit smerom do zadu. Ale zase pre blbeckov a zaciatocnikov je to asi vyhovujuce v tej Octavke preto lebo ked chce preradit tak smerom do predu lebo auto ide do predu, a ked podradit tak smerom do zadu lebo to auto pri podradovani brzdi tak smerom do zadu.

  • 0
  • 0
Odpovedať

števo Registrovaný uživateľ 08.01.14 03:27

š
79.00

Pri tých nových 9 stupnových prevodovkách to bude fakt "zábava" radiť keď po prvých 4-5 preradeniach/podradeniach zabudnem aký tam rýchlostný stupeň,navyše keď to bude ešte nejako nelogicky/nesprávne urobené to radenie

Jazdím na: Alfa Romeo 166
  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 08.01.14 07:26

M 64.00

@števoModerné prevodovky vždy na palubáku ukazujú zaradený stupeň. Tu by nemal byť problém.

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 0
  • 0
Odpovedať

eon 10.01.14 22:30

J

@MaroS TopSpeed.skja s ním musím súhlasiť, jazdil som čosi so sedemstupňovým DSG, ktoré ponúka manuálne radenie len v kvázi normálnom móde a športový mód (S) vrátane dobrzďovania motorom, držania vysokých otáčok a pod. je iba v automatickom režime. manuál som skúšal, no pri siedmych prevodových stupňoch a rýchlejšej jazde som nestíhal sledovať na displeji zaradený stupeň, keď človek nemá v ruke manuál a nevie podľa polohy páky čo tam má. samozrejme, je to presne ako ste ukázali, nelogicky plus dopredu mínus dozadu.

s páčkami pod volantom by to šlo lepšie, ale stále si neviem predstaviť, že by som to robil niekde inde ako na prázdnej ceste alebo okruhu, kde sa naozaj musím sústrediť iba na chytenie apexu a zaradenú rýchlosť.

musím uznať, že ten športový mód je fajn, škoda len, že som jazdil s motorom, ktorému nesedí - malé 1.2 TSI, ktoré má výkon v nízkych otáčkach a bežne ho DSG drží medzi 1200 a 1600, potom radí hore. ťažko čakať od toho motora v 4500 otáčkach nejaké zázraky, tiež to nemá moc výkonu. je fajn, že pri pustení plynu "nevyraďuje" ale brzdí motorom a to z vysokých otáčok.

  • 0
  • 0
Odpovedať

Mouton Registrovaný uživateľ 08.01.14 09:44

M
88.00

Bez padiel na volante alebo stlpiku radenia to podla mna nie je ono. Uplne najhorsie su ale podla mna automaty, ktore nepodrzia vysoke otacky, ked ich tam chcem, ale samy zaradia na vyssi stupen.

  • 0
  • 0
Odpovedať

Skulavy Tom Registrovaný uživateľ 08.01.14 10:15

S 60.00

Mna uz davnejsie napadlo ze by si uzivatel vedel sam v menu auta nadefinovat kde chce + a - (hore/dole nie do stran to ma zabilo ze to vobec preslo do vyroby). Ved to nie je ziaden mechanizmus ale iba "zopnutie" signalu. A na prevodovke by sa rozviestilo + alebo - tak ako ked si viem nastavit co sa mi ma zobrazovat na displeji, aka farba podsvietenia a pod. A samozrejme suhlasim s redakciou.

Jazdím na: Tesla
  • 0
  • 0
Odpovedať

matvo 08.01.14 21:48

J

@Skulavy Tomja by som xcel radit nejakou android apkou cez telefon hlasovym ovladanim cez vyhrievanu diskogulu na spetaku s pripojenim na krypton keby bolo pod mrakom a tym padom by bolo lepsie radit skriza pri prepolovani zemegule na opcanu polaritu.. asi napisem rozborilovi :D

ps: kutac je kutac a ked sekvenciu, tak plne mechanicky hevland s radenim tak ako pise maros.. ;) to je jedine spravne riesenie.. ;)

  • 0
  • 0
Odpovedať

JRD McLAREN Registrovaný uživateľ 10.01.14 11:49

J
85.00

@matvoHEVLAND - uz od pondelka vo vsetkych prejanniach tesco, tesco expres za zvyhodnenu cenu, aj pre vas a vase auto ... :D

  • 0
  • 0
Odpovedať

MarekBMW 16.03.17 21:36

J

@Skulavy TomV top geare si myslia nieco ine :D
https://youtu.be/5UwOBKSHl-c?t=2m

  • 0
  • 0
Odpovedať

Viktor Registrovaný uživateľ 08.01.14 19:53

V
90.00

Super video :)

  • 0
  • 0
Odpovedať

Peter Palenik 06.01.15 23:10

J

Super video Marian, konecne chapem preco to ma byt tak ako si ukazoval v BMW ma to urcite logiku, presne ako si vysvetlil a ja sa vobec s tebou nehadam a neprotirecim ti ale napriek tomu ja mam Mercedes a vobec mi nevadi ze doprava ide o stupen hore a dolava o stupen dole alebo ze prava ruka pod volantom radi hore a lava ruka pod volantom radi o stupen nizsie, je to naozaj len o zvyku a rutiny. este raz marian nehadam sa s tebou ze to ma mercedes spravne, viem ze nie lebo si vysvetlil priciny preco to ma spravne BMW a ja suhlasim, len ti vravim ze mam uz v poradi druhy Mercedes z automatom a som uplne reflexne nauceny ovladat manualne radenie takto, ak chcem do toho automatu babrat, co nie je casto ale predsa, takze je to naozaj len o zvyku a potom nie je problem. Moj nazor ale vdaka za video, bolo poucne a viem ako by to mali vyrobcovia spravne robit, aj ked ja to tak nemam a nevadi mi to vobec.

  • 0
  • 0
Odpovedať

Mišek 23.01.16 10:14

J

Ďakujem za článok. Nikdo nevedel o čom točím keď som sa sťažoval že to má VW group "naopak"
Toho týpka čo to vymyslel by som vyhodil z firmy bez mrknutia oka. Neskutočne ma to vytáča ... A nenapravili to dodnes /2016/ ..

  • 0
  • 0
Odpovedať

Clippy Registrovaný uživateľ 23.01.16 12:41

C 82.00

@MišekTo nevymyslel ziadny typek. Je to vysledkom studie kde sa zapojilo vyse 1mil vodicov, a 70% sa vyjadrilo, ze im to pride logickejsie + dopredu a - dozadu. Za + dozadu bolo len nieco malo cez 20%. Oni len urobili to, co chcela vacsina ludi :) Bohuzial...

Jazdím na: Audi RS4 B8 Nogaro, Hyundai IONIQ Electric
  • 0
  • 0
Odpovedať

Logik 23.01.16 17:27

J

Hovorit, co je spravne, alebo nespravne, moze len clovek bez technickeho myslenia. Tu neexistuje ziadne spravne, ci nespravne, je to vec konvencie. Vsetci motorsportom nezatazeni vodici, teda drviva vacsina, vobec netusia, ze niekde existuje "spravny" standard. Taktiez je len velmi malo vodicov, ktory u auta s automatikou budu pouzivat sekvencne radenie na dobrzdovanie. Drviva vacsina pouzije sekvenciu vyhradne vtedy, ked sa ocitne v kolone aut a chce ju po castiach popredbiehat. Pri normalnom, ale aj dynamickom, ci v medziach normalnosti aj sportovom style jazdy na verejnych komunikaciach ziaden vodic nepotrebuje sekvenciu na nic ine.
Ze ma svoju logiku aj VW konvencia, respektive konvencia Mercedesu, sa da tiez ukazat. Oba systemy nasleduju logiku, ze nizsi prevodovy stupen je pohybom smerom k vodicovi, vyssi v smere od vodica. Je to prirodzene, ak chceme nieco pribrzdit, tak to akoby tahame k sebe, ak to chceme rozbehnut, tlacime to od seba, alebo smahneme rukou od seba. Su to prirodzene pohyby pri inych ludskych cinnostiach, kedy chceme gestom ruk spomalit, alebo zrychlit.

Ale aj tak je to jedno v podstate. Mna len zarazila ta bohorovnost vo vyjadreniach, ze Maros Cabak div nie dokazal, ze to maju automabilky zle. To sa da dokazat v pripade ako 1+1=3 a nie v pripadoch, kedy je nieco vecou konvencie. A ti, co ziju motorsportom, sa musia zmierit s tym, ze su len drobulinka minorita spomedzi soferov, ktora nebude rozhodovat o tom, co je spravne a co nie.

  • 0
  • 0
Odpovedať

MaroS TopSpeed.sk Registrovaný uživateľ 23.01.16 20:20

M 64.00

@LogikPekná a logická úvaha. Napriek tomu áno, niektoré automobilky to zle skutočne mali a väčšina stále má. Mercedes od radenia do strán upustil už dávno a od tohto roka sa aj Porsche (napriek vplyvu VW) konečne po skoro 30 rokoch rozhodlo orientaciu +/- zmeniť podľa mnou predstaveneho fyzikalneho vplyvu akceleracie a deceleracie.

Je jasne, že väčšinu ľudí motoršport nezaujíma a vlastne ani športová jazda, no keďže tejto skupine vodičov je to aj tak jedno, mohla byť potešená minorita, ktorá to naopak doslova nedokáže používať.

Súhlasím s názorom, že dnes už by pri mnohých iných nastaveniach mohli výrobcovia ponúknuť možnosť zvoliť si to svoje nastavenie (určite aspoň pre prevodovky, ktoré reálne neradia) a riešením sú tiež aj stále častejšie používané páčky pod volantom.

Jazdím na: BMW M3 V8 (E92), Lexus LC500 coupé, Genesis 3,8 V6 AWD (DH), Land Rover Freelander I TD4, Toyota GR86
  • 2
  • 0
Odpovedať
Dnes je utorok, 05.08.2025
Meniny má - význam mena
profi-car.sk
Hybridný Great Wall G1050 ukazuje ďalšiu možnosť ako šetriť naftu
Hybridný Great Wall G1050 ukazuje ďalšiu možnosť ako šetriť naftu
  • 05.08.
Test Opel Movano e 3500 - pracant pre mestský rozvoz
Test Opel Movano e 3500 - pracant pre mestský rozvoz
  • 04.08.
Bývalú Karosu kúpili Indovia. Iveco prešlo do rúk spoločnosti Tata Motors
Bývalú Karosu kúpili Indovia. Iveco prešlo do rúk spoločnosti Tata Motors
  • 04.08.
Mercedes-Benz oslavuje. V závode vo Wörthe pred 60 rokmi zmontoval prvé kompletné auto
Mercedes-Benz oslavuje. V závode vo Wörthe pred 60 rokmi zmontoval prvé kompletné auto
  • 03.08.
Mercedes-Benz predstavil diaľkový Axor pre extra ťažké návesy. Zvládne súpravu s hmotnosťou 68 t
Mercedes-Benz predstavil diaľkový Axor pre extra ťažké návesy. Zvládne súpravu s hmotnosťou 68 t
  • 02.08.

Podobné články

Predaje kupé klesajú: Víťazí Ford Mustang, ako sa darí ostatným značkám?
Predaje kupé klesajú: Víťazí Ford Mustang, ako sa darí ...
  • dnes
  • 308
  • 0
V BMW Steyr spustili výrobu nových elektromotorov pre platformu Neue Klasse
V BMW Steyr spustili výrobu nových elektromotorov pre platformu ...
  • včera
  • 387
  • 0
BMW M3 CS: Nový rekordman na Nürburgringu! Najrýchlejšie kombi všetkých čias?
BMW M3 CS: Nový rekordman na Nürburgringu! Najrýchlejšie kombi ...
  • 01.08.
  • 1380
  • 0
BMW Apple CarPlay Ultra zatiaľ neponúkne, zameria sa na svoj vlastný infotainment
BMW Apple CarPlay Ultra zatiaľ neponúkne, zameria sa na svoj ...
  • 24.07.
  • 1033
  • 1
BMW chystá nové verzie M2. Extrém s krídlom principiálne napodobňuje Porsche 911 GT3 RS!
BMW chystá nové verzie M2. Extrém s krídlom principiálne ...
  • 14.07.
  • 1510
  • 0
Je to potvrdené, BMW M2 CS je najrýchlejší prémiový kompakt na Nordschleife
Je to potvrdené, BMW M2 CS je najrýchlejší prémiový kompakt na ...
  • 04.07.
  • 1189
  • 0
Prinúti BMW vodičov používať smerovky?
Prinúti BMW vodičov používať smerovky?
  • 02.07.
  • 3221
  • 0

Najčítanejšie články

  • 3 dni
  • 7 dní
  • 14 dní
Modernizovaná Honda Civic modelového roka 2026: tento facelift si na prvý pohľad ani nevšimnete
Modernizovaná Honda Civic modelového roka 2026: tento facelift si ...
  • 03.08.
  • 2950
  • 4
Slovenský Patak Rodster z Fiľakova visí na vlásku
Slovenský Patak Rodster z Fiľakova visí na vlásku
  • včera
  • 1827
  • 8
Môžu byť ťažké elektromobily nebezpečné pre nákladné autá? Tento nárazový test to naznačuje!
Môžu byť ťažké elektromobily nebezpečné pre nákladné autá? ...
  • včera
  • 1160
  • 13
Test jazdenky Seat Toledo IV (2012 až 2019)
Test jazdenky Seat Toledo IV (2012 až 2019)
  • 02.08.
  • 888
  • 0
Takto budú vyzerať nové elektrické Mercedesy. Diódové pixely napodobňujú klasickú masku
Takto budú vyzerať nové elektrické Mercedesy. Diódové pixely ...
  • včera
  • 807
  • 2
Nová Kia EV4 má slovenské ceny. Základný hatchback je o viac ako 10 tisíc eur lacnejší ako sedan!
Nová Kia EV4 má slovenské ceny. Základný hatchback je o viac ako ...
  • 29.07.
  • 11442
  • 1
Bleskový prieskum: toto sú hlavné dôvody, prečo majú motoristi odpor k elektromobilom!
Bleskový prieskum: toto sú hlavné dôvody, prečo majú motoristi ...
  • 31.07.
  • 5906
  • 58
Brzdy na Tesle uvaril po prvom kole na okruhu. Stratil záruku? Nie, dostal späť všetky peniaze.
Brzdy na Tesle uvaril po prvom kole na okruhu. Stratil záruku? Nie, ...
  • 30.07.
  • 4760
  • 16
Veľký lodiar okamžite zastavuje prepravu elektromobilov a plug-in hybridov: „Sú nebezpečné!“
Veľký lodiar okamžite zastavuje prepravu elektromobilov a plug-in ...
  • 30.07.
  • 4383
  • 0
Xiaomi skopírovalo dizajn Ferrari Purosangue. Vráti mu to Maranello plagiátom Xiaomi SU7 Ultra?
Xiaomi skopírovalo dizajn Ferrari Purosangue. Vráti mu to Maranello ...
  • 30.07.
  • 3866
  • 7
EV-Bublina praská? BYD a realita trhu s elektromobilmi
EV-Bublina praská? BYD a realita trhu s elektromobilmi
  • 25.07.
  • 30315
  • 41
Nová Kia EV4 má slovenské ceny. Základný hatchback je o viac ako 10 tisíc eur lacnejší ako sedan!
Nová Kia EV4 má slovenské ceny. Základný hatchback je o viac ako ...
  • 29.07.
  • 11442
  • 1
Čínska tehla do výkladnej skrine európskej smotánky? Nový superšport s V8 proti Ferrari a McLarenu
Čínska tehla do výkladnej skrine európskej smotánky? Nový ...
  • 23.07.
  • 10594
  • 0
Bleskový prieskum: toto sú hlavné dôvody, prečo majú motoristi odpor k elektromobilom!
Bleskový prieskum: toto sú hlavné dôvody, prečo majú motoristi ...
  • 31.07.
  • 5906
  • 58
Predaj ojazdeného auta sa zmení na byrokratickú jazdu: Nové obmedzenia od EÚ!
Predaj ojazdeného auta sa zmení na byrokratickú jazdu: Nové ...
  • 24.07.
  • 5766
  • 22

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE

  • nové
  • staršie
15:54
Realita____ | Koniec investície do obnoviteľných zdrojov! Našli najväčšie ložisko ropy za posledných 25 rokov
Trošku kontextu k "gigantickosti" tohto nálezu....pri aktuálnej ...
15:21
realita- | Môžu byť ťažké elektromobily nebezpečné pre nákladné autá? Tento nárazový test to naznačuje!
1
14:59
juraj sady | To nechceš kúpiť! 5 šialených prípadov slovenských jazdeniek
myslím si to isté, keď jazdené auto, tak isto ísť radšej do ...
14:33
Dasik22 | Ford si nechal patentovať ovládanie offroadu postojačky. Je to skutočne dobrý nápad?
Pokračuj v dobrej práci a ľudia budú naďalej chodiť na tvoj ...
13:55
Realita____ | Môžu byť ťažké elektromobily nebezpečné pre nákladné autá? Tento nárazový test to naznačuje!
Vďaka za opravu, mal som napísať 24 000 litrov alebo to správne ...
13:45
operator | Nová Corvette ZR1X rozkopala hračky Fordu! Na Nürburgringu je rýchlejšia ako Mustang GTD
A co by ste s teamom Topspeed.sk povedali na taku retro reportaz a ...
12:42
Jano-NR | Môžu byť ťažké elektromobily nebezpečné pre nákladné autá? Tento nárazový test to naznačuje!
Tvrdenie, že pri spotrebe 8 l/100 km spáli auto za 300 000 km cca ...
12:08
JenyaPetrenko | Test jazdenky Volvo XC70 II (2007 až 2016)
Unleash your true self with https://obsessharness.com/ where every ...
12:06
JenyaPetrenko | Test jazdenky BMW 7 F01 (2008 až 2015)
Unleash your true self with https://obsessharness.com/, where every ...
12:06
JenyaPetrenko | Test jazdenky Peugeot 208 prvej generácie (2012 až 2019)
Unleash your true self with Obsessharness, where every handcrafted ...
Z nášho youtube
119000
Odberateľov
TEST AUDI SQ5 - Macan V6, cellkom vážne!

12431

Test jazdenky Seat Toledo IV (2012 až 2019)

4676

AKÝ VÝKON DÁ 100 okt BENZÍN vs 95? Ako mať legálne dobrý zvuk?

81438

TEST CITROEN C3 AirCross - prekvapivo praktický

14897

NAJHRAVEJŠIE AUTO sa dá ešte KÚPIŤ NOVÉ 🙃

14320

TEST RANGE ROVER SPORT SV - nepochopiteľné schopnosti 🤯

18295

ADITÍVA OLEJOV - ÁNO, alebo radšej NIE?

58182

Tip pre redakciu

Máte zaujímavý tip na článok
a chcete sa s ním podeliť?

Kontaktujte nás
TopSpeed.sk
  • Kontakt
  • Reklama
  • Pravidlá a podmienky
  • Ochrana súkromia
  • Tip pre redakciu
  • RSS Kanál
Naše médiá
Topspeed logo
Proficars logo

© 2009 - 2025 TOPSPEED.sk

Prihlásenie

Prihlásenie cez

Alebo cez email
Zapamätať heslo
Zabudli ste prihlasovacie heslo?

Registrácia

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Jazdím na:
Model:

Máte u nás už účet? Prihláste sa