Range Rover Evoque išiel k zemi o 30 mm. Hamann myslel na dizajn, výkon aj jazdné vlastnosti.

Range Rover Evoque išiel k zemi o 30 mm. Hamann myslel na dizajn, výkon aj jazdné vlastnosti.

Chlapíci od Hamanna vylepšili dizajn aj výkon motora. Range Rover Evoque je už sám o sebe dosť široké auto, ktoré nie len budí dojem, že stojí pevne na ceste. Po všetkých týchto úpravách vyzerá Evoque ako svalovec vypustený z posilňovne. Vpredu došlo k rozšíreniu o 70 mm a vzadu dokonca o 80 mm. Mne osobne to pripadá trochu zbytočné.

Do nového bodykitu patrí nový predný nárazník spolu s dvojdielnym spojlerom, bočné prahy a zadný centrálny panel, kde našla svoje miesto dvojitá koncovka výfuku. Aby imidžu auta nič nechýbalo, postavili ho na 22 palcové kolesá.

Hamann po prvý raz predviedol tento tuning na autosalóne v Ženeve. My sme to nepostrehli a všimli sme si to až teraz, keď vydal novú sadu obrázkov. Ospravedlňujeme sa.

Zvýšenie výkonu má na svedomí nový výfukový systém, upravené nasávanie vzduchu a zmenená riadiaca jednotka každého motora. 2,2 litrový benzínový štvorvalec Si4 dostal na viac 28 kW (38 k). 2,2 litrový dieselový agregát má tri výkonnostné varianty. U všetkých došlo k zvýšeniu výkonu o 25 kW (31 k) a 65 Nm krútiaceho momentu.

Nepovšimnuté neostali ani jazdné vlastnosti. Hamann vďaka športovým pružinám priblížil Evoque k asfaltu o 30 mm. Spomínané 22 palcové kolesá s titánovými skrutkami sú údajne vyrobené špeciálnou technológiu, ktorá znižuje ich hmotnosť.

Zdroj: tlačová správa

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 24 obrázkov