Keď sa chce, všetko sa dá. Zrejme takým heslom sa riadi majiteľ Golfa 4. generácie, ktorému sériový výkon 177 kW a 320 Nm krútiaceho momentu sériovo vyrábanej R32-ky očividne nestačil. Práve z toho dôvodu dal vymeniť pôvodný atmosférický motor objemu 3,2 litra za V10 z Audi RS6 (montovaný aj do Lamborghini Gallardo), tu navyše preplňovaný dvomi turbodúchadlami. To znie mimoriadne šialene a pripomína kedysi najbláznivejší VW Golf Dahlback zo Švédska. Tento však pochádza z opačného konca Európy, veľmi netradične z Kosova.

Úloha to nebola rozhodne jednoduchá, no napriek tomu sa v Kosove našla partia ľudí, ktorá sa do tohto projektu odvážne pustila. Auto je prekopané od základov a pôvodná zostala iba karoséria. Kedže napchať motor V10 pod kapotu maličkého Golfa bol spočiatku problém, bolo nevyhnutné do prednej kapoty vyrezať dieru, aby sa tam vôbec zmestil. Toto riešenie ale nebolo veľmi vydarené z hľadiska aerodynamiky vozidla. Lepším riešením už bolo vyrobenie väčšej prednej kapoty na mieru, ktorá má v prednej časti otvory pre prívod vzduchu k motoru. Zaujímavosťou pri tomto nadupanom aute je, že chladič sa vôbec nezmestil pod prednú kapotu, preto mu museli nájsť nové miesto v zadnej časti vozidla. Vzduch je k nemu vedený zospodu auta, kde namiesto zadných sedačiek konštruktéri osadili akúsi plechovú krabicu, ktorá spomínaný prívod vzduchu umožňuje. Bohužiaľ, presný výkon známy nie je, no značka "RS6 1000PS" každému napovie, že sa jedná o slušnú porciu konských síl, ktorá Golf s hmotnosťou len niečo okolo 1,3 tony dravo vystrelí k nelegálnym hodnotám rýchlomera. Tento golf je jednoznačným dôkazom toho, že pekelnú mašinu dokážu vytvoriť nie len v Rumunsku (Octavia II RS Bimoto), ale aj v Kosove.