autoSlalomShow Cup Margita-Ilona alebo jeseň medzi kužeľmi

Na Margite-Ilone bol najrýchlejší Stanislav Buzalka

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

AutoSlalomShow Cup na Margite-Ilone bol presne to, čo si predstaví nezainteresovaný človek, keď mu poviete, že jazdíte slalom medzi kužeľmi. Teda typický slalom, ktorý sa rozkladal na dvoch častiach parkoviska s otočkami na konci. Zdalo by sa, že takýto úplne základný slalom nemá čo ponúknuť, ale to je veľký omyl. Korenie pretekom dodalo využitie kruhového objazdu a rôzne povrchy na dvoch parkoviskách. Trať s dĺžkou 1310 m bola síce na pohľad jednoduchá, no za volantom to bol adrenalín.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Pretekári išli znova bez tréningu, musela im stačiť pešia obhliadka trate. Potom sa už jazdilo na ostro, každý mal pred sebou 4 merané jazdy a do výsledkov sa započítavali dva najlepšie časy. Slalomári si teda mohli vybrať, či jednu jazdu alebo dve jazdy obetujú ako tréning, alebo či pôjdu naplno už od samého začiatku.

autoSlalomShow Cup Margita-Ilona alebo jeseň medzi kužeľmi

Niekedy je lepšie obratné auto

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

S nástrahami trate posledných pretekov autoSlalomShow Cup Margita-Ilona si najlepšie poradil Stanislav Buzalka na Mitsubishi Lancer EVO, druhé miesto vybojoval Robert Pastor na Fiate 126 a tretie miesto získal Miroslav Tichý na Caterhame CSR260.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Výsledky:

Absolútne poradie:

  1. Miesto Stanislav Buzalka – Mitsubishi Lancer EVO (E3) – 3:12,69
  2. Miesto Robert Pastor – Fiat 126 (Open) – 3:13,76
  3. Miesto Miroslav Tichý – Caterham CSR260 (E3) – 3:14,82

A1 – Séria + Tuning do 1400 ccm

  1. Miesto Michal Klenko – Honda Civic – 3:22,07
  2. Miesto Matej Dvorský – Škoda 105 – 3:24,88
  3. Miesto Peter Ganoczy – Honda Civic – 3:26,14

A2 – Séria + Tuning do 1600 ccm

  1. Miesto Zdenko Gergeľ ml. – Citroën Saxo VTS – 3:19,32
  2. Miesto Michal Novák – Citroën Saxo VTS – 3:23,31
  3. Miesto Zdeněk  Gergeľ st. – Citroën Saxo VTS – 3:25,27

A3 – Séria + Tuning do 2000 ccm

  1. Miesto Dávid Nemček – Honda Civic – 3:19,69
  2. Miesto Tibor Gloznek – Seat Ibiza – 3:23,38
  3. Miesto Michal Korim – Honda Civic – 3:25,99

A4 – Séria + Tuning nad 2000 ccm

  1. Miesto Vladimír Ďurej – BMW e46 – 3:45,37
  2. Miesto Martin Harman – Honda Civic – 3:45,99
  3. Miesto Marek Srnka – BMW e46 – 3:46,82

E1 – Špeciál do 1600 ccm

  1. Miesto Matúš Urík – Peugeot 106 – 3:24,32
  2. Miesto Martin Filípek – Honda CRX – 3:25,56
  3. Miesto Tomáš Hindi – Honda Civic VTI – 3:25,75

E2 – Špeciál do 2000 ccm

  1. Miesto Jaroslav Pienčík – Honda Civic – 3:31,76
  2. Miesto Lukáš Kotrč – VW Golf 2 – 3:48,31
  3. Miesto Ľubomír Bíroš – Renault 5 – 3:48,81

E3 – Špeciál nad 2000 ccm

  1. Miesto Stanislav Buzalka – Mitsubishi Lancer EVO – 3:12,69
  2. Miesto Miroslav Tichý – Caterham CSR260 – 3:14,82
  3. Miesto Ladislav Pakši – Honda Civic VTI Turbo – 3:16,20

Open

  1. Miesto Robert Pastor – Fiat 126 – 3:13,76
  2. Miesto Martin Páleník – Suzuki Swift – 3:21,39
  3. Miesto Július Radič – Peugeot 106 Ninja – 3: 33,95

Ženy

  1. Miesto Katarína Klenková – Honda Civic – 3:34,83
  2. Miesto Zlatica Radičová – Peugeot 106 Ninja – 3:45,02
  3. Miesto Júlia Ružičková – Mini Cooper S / Honda Civic – 3:47,56

foto: 13B.sk