ČS Autoslalom v Hodoníne pripomínal malú rýchlostnú skúšku

Miroslav Tichý ovládol ČS Autoslalom v Hodoníne

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Opäť sa išlo v tradičnom formáte bez finálového rozstrelu. Teda každý mal k dispozícii tréningovú a tri ostré merané jazdy, z ktorých sa do výsledkov započítavali dve lepšie. Trať svojím charakterom pripomínala malú rýchlostnú skúšku rally. Za zmienku stojí napríklad hneď prvá časť, kde mali slalomári po jednej strane stromy, potom otočka, naspäť a cez bránu na autocvičisko. Tam je jedna veľmi zaujímavá zákruta cez horizont, ktorú lemujú stromy.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

Slalomári ukázali, že ani takéto trate im nie sú cudzie a s nástrahami trate si bravúrne poradili. Dokázali sa popasovať s rôznymi druhmi asfaltu aj nebezpečenstvom stromov vedľa trate. Až na pár nedobrzdení, ktoré sa obišli prakticky bez poškodenia, to všetci jazdci zvládli. Hoci niektorí v prvých jazdách na autocvičisku zablúdili, v neskorších jazdách už našli správnu stopu a vyhli sa tak zbytočným trestným sekundám.

ČS Autoslalom v Hodoníne pripomínal malú rýchlostnú skúšku

Rýchlo cez bránu dnu

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

S náročnou traťou v Hodoníne si najlepšie poradil a slalom absolútne vyhral Miroslav Tichý na Caterhame CSR260, Druhé miesto si parádnou jazdou vybojoval Ladislav Pakši na Honde Civic VTI Turbo a treticu na stupňoch víťazov doplnil Tonda Červenka na Peugeote 205 GTI.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

Výsledky

Absolútne poradie

  1. Miesto Miroslav Tichý – Caterham CSR260 (R2) – 2:32,867
  2. Miesto Ladislav Pakši – Honda Civic VTI Turbo (R2) – 2:37,283
  3. Miesto Tonda Červenka – Peugeot 205 GTI (R2) – 2:38,097

S1 – Séria do 1600 ccm

  1. Miesto Lukáš Urbanec – Citroën Saxo – 2:50,963
  2. Miesto Martin Magát – Honda CRX – 2:52,269
  3. Miesto Vojtech Grmolec – Renault Twingo – 2:55,564

S2 – Séria nad 1600 ccm

  1. Miesto Tibor Gloznek – Seat Ibiza – 2:55,989
  2. Miesto Michal Procházka – Opel Astra J OPC – 2:57,037
  3. Miesto Peter Sámel – BMW E87 – 2:57,683

SP1 – Sport do 1400 ccm

  1. Miesto Filip Melicher – Honda Civic – 2:43,630
  2. Miesto Richard Šimoník – Peugeot 106 – 2:46,799
  3. Miesto Dominik Budoš – Škoda 120L – 2:47,294

SP2 – Sport do 1600 ccm

  1. Miesto Michal Novák – Citroën Saxo VTS – 2:41,676
  2. Miesto Zdenko Gergel – Citroën Saxo VTS – 2:44,057
  3. Miesto Radoslav Paška – Honda Civic VTI – 2:44,437

SP3 – Sport do 2000 ccm

  1. Miesto Dávid Nemček – Honda Civic – 2:42:760
  2. Miesto Miroslav Kováčik – Renault Clio RS – 2:45,262
  3. Miesto Pavel Müller – VW Golf – 2:56,594

SP4 – Sport nad 2000 ccm

  1. Miesto Radovan Karkus – Subaru Impreza – 2:42,804
  2. Miesto Lukáš Opatovský – Subaru Impreza STI – 2:49,392
  3. Miesto Luboš Pecho – Subaru Impreza WRX STI – 2:49,828

R1 – Race do 1600 ccm

  1. Miesto Matúš Urík – Peugeot 106 – 2:44,298
  2. Miesto Dušan Šurýn – Citroën Saxo VTS – 2:46,190
  3. Miesto Martin Páleník – Suzuki Swift – 2:46,551

R2 – Race nad 1600 ccm

  1. Miesto Miroslav Tichý – Caterham CSR260 – 2:32,867
  2. Miesto Ladislav Pakši – Honda Civic VTI Turbo – 2:37,283
  3. Miesto Tonda Červenka – Peugeot 205 GTI – 2:38,097

foto: 13B.sk

video: 13B.sk