Keď Ferrari predstavilo nové 488 GTB bolo len otázkou času, kedy prídu s roadsterom. Ten čas prišiel, automobilka vypustila na verejnosť prvé obrázky Ferrari 488 Spider. Opäť použili kovovú sťahovaciu strechu, no skúšali aj plátenú. Hovoria, že vďaka ľahkým materiálom ušetrili oproti plátenej streche až 25 kg. Strechu dokážete zložiť alebo rozložiť za 14 s.

Nový model 488 Spider je z maximálkou 326 km/h o čosi rýchlejší než doposiaľ najrýchlejšie otvorené Ferrari F50! 

Taliani hovoria, že v porovnaní s predchodcom Ferrari 458 Spider, vytvorili pre 488 Spider nový hliníkový priestorový rám, vďaka ktorému zvýšili tuhosť karosérie o 23%. Pri návrhu rámu použili 11 rôznych hliníkových zliatin s ušľachtilými kovmi ako napríklad horčík. Autu tým dopriali lepšiu ovládateľnosť a ešte viac športového ducha.

Ferrari 488 Spider je vo všetkých smeroch lepšie ako predchodca, má o 100 k viac, o 23% tuhšiu karosériu a šprint na 100 km/h zvládne v rovnakom čase ako 488 GTB, teda za rovné 3 s.

Ferrari 488 Spider umožní jazdu s vetrom vo vlasoch

V strede športiaka bije rovnaké srdce ako má Ferrari 488 GTB. Teda 3,9 litrový V8 prepĺňaný dvoma turbami. Motor poskytne 670 k pri 8000 ot. a 760 Nm pri 3000 ot. Spider má rovnaké zrýchlenie na stovku ako kupé, trvá mu to rovné 3,0 s. Pri šprinte na dvestovku ale potrebuje o niečo viac času, kým kupé to zvládne za 8,3 s, Spideru to trvá 8,7 s. Oproti predchodcovi Ferrari 458 Spider s atmosférickým V8 však prepĺňaný motor ponúkne o 100 k viac, pritom do ovzdušia vypustí menej emisií CO2. Samozrejmosťou je 7-stupňová dvojspojková prevodovka s radením pádlami pod volantom.

Vďaka kovovej streche ušetrili až 25 kg

Ferrari samozrejme neprezradilo cenu nového 488 Spider, tú sa dozvieme až na autosalóne vo Frankfurte, kde bude mať premiéru.

Interiér Spidera je identický s 488 GTB

Zdroj: autoblog.com