Hyundai Veloster považujem za viac imidžové ako športové auto. Lenže Kórejci si myslia niečo iné a predstavili koncept Veloster RM, ktorý je skutočným športiakom. Motor umiestnili pred zadnú nápravu, no nenechali tam pôvodný 1,6 turbo. Na miesto, kde boli niekedy zadné sedadlá namontovali 2,0 litrový Theta GDI turbo motor s výkonom 300 koní, ktorým poháňajú zadné kolesá.

Namiesto zadných sedadiel motor s výkonom 300 koní, môže byť

Hyundai Veloster RM: motor v strede, výkon 300 koní, zadný pohon. Tomu hovorím poriadne auto.

Vďaka motoru v strede dosiahli ideálne rozloženie hmotnosti. Na koncepte pracoval rovnaký tím, ktorý vyvinul pretekársky špeciál Hyundai i20 WRC. Velosteru RM dopriali hliníkový podvozok a zosilnenú karosériu. Automobilka hovorí, že koncept je plne funkčný a poukazuje na možnosti šasi Velosteru. Zlou správou je, že Veloster RM neplánujú vyrábať.