Zelené peklo je miesto, kde automobilky predvádzajú to najlepšie čo majú. Chcú svetu ukázať, že práve ich supercar je ten najlepší nie len na papieri, ale aj na trati. Stále sa znažia ukrojiť z času a potom vykričať celému svetu, že pravé ich dielo je to najlepšie. McLaren je jedným z nich. V auguste bol so svojim P1 na Nordschleife hneď dvakrát.

McLaren P1 chce byť najrýchlejší supercar. Preto navštívil počas augusta Nordscheilfe hneď dvakrát.

Cieľom McLarenu je pokoriť hranicu 7 minút. Všetko horšie je podľa nich pomalé a nezaujímavé. Chcú mať ten najrýchlejší supercar schválený do cestej premávky. Pozrime sa teda na to, čo musia prekonať. Najrýchlejšie civilné auto na Nordschleife je Radical SR8-LM s časom 6:48.  Je to síce placka, ale môžete ju dať na značky. Na druhú stranu, viete si predstaviť, že by ste sa išli s Radicalom previezť po meste alebo do divadla? Ja nie. Ďalším, teraz skutočným supercarom je Gumpert Apollo, ten dal Nordschleife za 7:11. Tretie miesto obsadil Dodge Viper ACR s časom 7:12. Vidíte, že méta 7 minút nie je nič jednoduché.

Ako som spomínal, McLaren bol na Nordschleife počas augusta dvakrát. Práve koncom augusta navštívil zelené peklo druhý krát so svojim majstrovským dielom P1. Mal napraviť to, čo sa im predtým nepodarilo. Hranica 7 minút však ani tentoraz nepadla, takže žiadny oficiálny čas nečakaje. Ale vrabce čvirikali, že McLaren P1 zajazdil Nordscheilfe za 7:04.  To je však podľa McLarenu pomalé a nehodné zverejnenia. Môžeme teda čakať, že McLaren svoje P1 vylepší a na Nordscheife sa vráti.