Tímy, ktoré už jazdia s 12C GT3 môžu tento kit použiť tiež, auto totiž zdieľa rovnaký podvozok, vaňu auta MonoCell a motor M838T s objemom 3,8-litra V8. Recept pri vývoji bol rovnaký - teda širšie, nižšie, veľa karbónu a to všetko podľa regulí FIA. K tomu nemôžu chýbať difúzor, predná maska v štýle P1 s optimalizovaným chladením a obrovské zadné prítlačné krídlo. Inžinieri z Wokingu vylepšili geometriu pruženia a rozšírili 650S GT3 o 52 mm v porovnaní s 12C GT3. Taktiež modifikovali ochrannú klietku, ktorá je teraz lepšie prístupná pilotovi než u predchodcu a poskytuje viac priestoru pre hlavu. Interiér je v novom aute lepšie chladený.

Sedadlo jazdca je vmontované do MonoCellu napevno, nastaviteľné sú pedále a poloha volantu. Interiér je podľa McLarenu viac "driver focused", teda zameraný na jazdca, o čom svedčí i nový displej. Poďme z auta von a otvorme kapotu. Spomínaný motor s dvomi turbami dáva výkon rovnaký ako v 12C GT3, teda zhruba 500 k. Tie idú na zadnú nápravu cez novú šesť stupňovú sekvenčnú prevodovku. Pre vylepšenie aerodynamiky auta presunuli chladič oleja prevodovky, takže 650S GT3 má "čistejší" zadok a aerodynamiku. O spomalenie auta sa postarajú brzdy s veľkosťou diskov 380x35mm vpredu a 355x32mm v zadných kolesách. Cena za takýto špeciál? Slabých 330 000 Eur...

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov