Umenie konkurenčného boja hovorí o tom, že by ste mali využiť slabinu protivníka. Tesla je v oblasti elektromobilov momentálne vedúcim hráčom, ale stále má nejaké slabé stránky. Niekto v Nissane si to uvedomil a pripravil vtipnú reklamu, v ktorej naráža na úspech Modelu 3.

 

„Prečo čakať, keď môžete jazdiť elektrickým Leafom už dnes? A prečo platiť 1000 $ a čakať v rade, keď môžete dostať naspäť 4000 $ a najlepší dojazd v triede?“

Tesla má už okolo 400 000 objednávok na nový elektromobil strednej triedy. Ten má spôsobiť revolúciu, ale jeho problémom je, že na trh príde najskôr koncom roka 2017. Zákazníci, ktorí si auto objednávajú teraz ho dostanú najskôr až v roku 2019, možno aj neskôr. Nissan preto na reklamu umiestnil vetu: „bez nutnosti rezervácie“. Chce tak prilákať zákazníkov od Tesly smerom k Leafu. Samozrejme v Nissane dostanete slabší dojazd 250 km a v podstate auto inej kategórie, no stále ide o elektromobil.

Porovnávacej reklamy sa Nissan nehanbí

Tlačená verzia reklamy pridáva aj vetu: „Prečo čakať, keď môžete jazdiť elektrickým Leafom už dnes? A prečo platiť 1000 $ a čakať v rade, keď môžete dostať naspäť 4000 $ a najlepší dojazd v triede?“ Nissan si uťahuje z Tesly, ktorá požaduje na Model 3 zálohu. Presvedčila by vás takáto porovnávacia reklama na kúpu Leafu namiesto Tesly? Mne sa odvaha marketingového oddelenia Nissanu páči, no problém je, že Leaf a Model 3 mieri už na prvý pohľad na úplne odlišné skupiny zákazníkov.


Zdroj: autoblog

 

ELON MUSK TVRDÍ, ŽE VODÍKOVÉ AUTÁ SÚ ...

Kým Toyota zatracuje elektromobily, tak Elon Musk si neberie servítky pred ústa a tvrdí, že vodíkové autá sú na h*vno! ...

09. 05. 2015