Nová predná časť s diamantovou maskou zapadá do súčasného dizajnového štýlu automobilky a malý športiak už toľko nevytŕča z radu. Zmenili sa predné aj zadné svetlá a obidva nárazníky, pričom zadný má v sebe integrované koncovky výfukov (zrejme aj falošné). Zadné svetlá majú novú grafiku a predné môžu byť za príplatok LEDkové. V rámci modernizácie pribudli 16 a 18 palcové kolesá s novým dizajnom.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Najvýkonnejšia verzia s motorom V6

Poďme sa pozrieť pod kapotu, kde sa odohrala jedna zásadná zmena. Začneme od konca, najvýkonnejší model SLC 43 AMG dostal dvakrát preplňovanú V6 s výkonom 367 koní a krútiacim momentom 520 Nm, takže 5,5-litrový osemvalec je minulosťou (421 koní a 540 Nm). Na opačnom konci sa nachádza základná verzia SLC 180 s 1,6-litrovým štvorvalcom a výkonom 156 koní. Verzie SLC 200 a SLC 300 majú pod kapotou preplňovaný dvojliter s výkonom 185 a 245 koní. V ponuke zostane aj 2,14-litrový naftový štvorvalec SLC 250d s výkonom 204 koní. 

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Verzie SLC 300, 250d a 43 AMG budú spolupracovať výhradne s deväťstupňovou automatickou prevodovkou 9G-Tronic, ktorá nahradila staršiu sedemstupňovú. Dve najslabšie verzie dostanú šesťstupňovú manuálnu prevodovku, 9G-Tronic bude spolu so športovým podvozkom a výfukom za príplatok. Automatická prevodovka je spojená so systémom Dynamic select, ktorý ponúkne režimy Comfort, Sport, Sport Plus, Eco a Individual.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

zdroj: motorward