Necelých 4,2 metru dlhá novinka z produkcie Lexusu je dostupná výlučne s hybridným pohonom, pričom základným stavebným prvkom je atmosférická trojvalcová jednotka s objemom 1,5 litra. Bez ohľadu na to, či si objednáte model s pohonom predných kolies a tým pádom jedným prídavným elektromotorom alebo verziu E-Four s dvomi elektromotormi a teda i pohonom na zadné kolesá, vždy dostanete identický systémový výkon 135 koní, rovnakú dynamiku a dokonca i priemerná spotreba podľa WLTP sa nemení – 4,8 l/100 km.

Úplný základ nazvaný jednoducho LBX dostanete len ako predokolku za 32 900 eur. Bez akýchkoľvek ďalších príplatkov ho dostanete so žltým lakovaním, látkovým interiérom, ale tiež dvojzónovou automatickou klimatizáciou, adaptívnym tempomatom, štartovacím tlačidlom či parkovacou kamerou.

V sériovej výbave máte tiež elektrické ovládanie okien i vonkajších spätných zrkadiel, prednú lakťovú opierku a základný multimediálny systém so šiestimi reproduktormi a 9,8-palcovým stredovým displejom i cloudovou navigáciou.

Kým Apple CarPlay pripojíte bezdrôtovo, na Android Auto ešte budete potrebovať konektor, dostanete ale tiež bluetooth, digitálny tuner, konektor USB a aby sme nezabudli, tiež 17-palcové hliníkové disky, predné i zadné diódové svetlá s automatickým prepínaním diaľkového režimu, systém rozpoznávania dopravných značiek a elektrickú parkovaciu brzdu.

Druhý stupeň výbavy Elegant už máte možnosť objednať s pohonom predných (36 900 eur) i všetkých kolies (40 900 eur) a dodatočne dostanete koženkové čalúnenie, vyhrievaný volant, vyhrievané športové sedadlá s výškovo nastaviteľným sedadlom spolujazdca a elektricky ovládanou bedrovou opierkou pre vodiča.

Poteší tiež dažďový senzor, predné i zadné parkovacie senzory a ku kamere vám výrobca pridá aj ostrekovač. Z komfortnej výbavy poteší elektrické sklápanie vonkajších spätných zrkadiel, elektro-chromatické vnútorné zrkadlo, ambientné osvetlenie, nerezové prahové lišty a cestujúcim vzadu pribudnú výstupy ventilácie. Bez príplatku vám potom Lexus dodá tiež 18-palcové disky a pribudnú tiež bezpečnostné systémy (sledovanie mŕtvych uhlov, monitorovanie dopravy za autom s automatickým brzdením pri cúvaní, prednárazový systém...).

Stred ponuky tvoria výbavy Emotion (37 900 eur FWD, 41 900 eur E-Four) a Relax (40 900, resp. 42 900 eur). Prvá zahŕňa čalúnenie perforovanou koženkou, iný typ 18-palcových kolies, dvojfarebné lakovanie karosérie a zatmavené okná v zadnej časti. Druhá pridáva radiace páčky pod volantom, ktorý je už čalúnený kožou, rovnako ako volič prevodovky a pravú kožu dokonca nájdete aj na sedadlách. Vodič si navyše svoju ideálnu pozíciu nastaví elektricky.

V cene je tiež elektrické ovládanie piatych dverí, bezdrôtová nabíjačka, štyri konektory USB alebo 12,3-palcový prístrojový panel.

Na vrchole stoja výbavy Cool (41 900 eur FWD, 43 900 eur E-Four) a Original Edition (45 900 eur FWD, 47 900 eur E-Four). Obe využívajú čalúnenie kombinujúce kožu so semišom, majú však odlišné prešívanie.

V najdrahšom LBX potom nájdete napríklad adaptívne diódové svetlá s hmlovkami LED a prisvecovaním do zákrut, panoramatické 360-stupňové zobrazenie okolia, iné osemnástky Original Edition, prepracované oba nárazníky, systém sledovania premávky pred vozidlom, asistenta zmeny jazdného pruhu a head-up displej.

zdroj: Lexus