Najvýraznejšou evolučnou zmenou pri prechode z GT-R na Spec V je pridanie karbónových dielov. Z karbónu je vyrobené zadné krídlo, predná maska, kapsy určené pre prívod vzduchu k brzdičom a brzdám. Novinkou vyrobenou špeciálne pre edíciu Spev V je tmavý odtieň laku Ultimate Black Opal. Interiér prešiel rovnako rozsiahlými zmenami. Okrem na povel vyberacích zadných sedadiel pre úsporu hmotnosti natlačili do útrob kabíny predné karbónové Recaro sedadlá. Uhlíkové vlákna našli svoje uplatnenie aj v prístrojovke, na stredovej konzole a kto vie, kde ešte.  

Ak je verzia Spec V zbavená známych neduhov bežného GT-Rka, tak niet pochýb o tom, že práve toto je na teraz najrýchlejší sériovo vyrabáný športový automobil!

Nissan GT-R bol a Spev V zákonite musí byť o technike. Top model GT-R Spec V stále dipsonuje 3,8 litrovým V6motorom s dvojstupňovým preplňovaním. Novinkou je však, podľa tlačovej správy zariadenie na kontrolu plniaceho tlaku turbodúchadiel ( high gear boost control device). Jeho použitím bolo možné navýšiť hodnotu krútiaceho momentu v oblasti stredných a vyšších otáčok, avšak nedegraduje jeho výšku pri nízkych otáčkach, čím je vraj dokonca vylepšená celková spotreba paliva. Uvidíme, čo povedia merania a prvé testy. Znie to interesantne.

Zoznam ďalších mechanických úprav obsahuje titánový výfukový systém, kované hliníkové disky a karbón - keramické brzdy, ktoré celkom isto zlepšia brzdný výkon.

 

Ako to už pre japoncov býva zvykom, najlepšie kúsky si nechávajú pre seba. Pri Nissane GT-R Spec V sa však dá očakávať, že zopár exemplárov by sa mohlo ujsť aj zákazníkom zo Severnej Ameriky, alebo Európy. A to všetko už čoskoro! Prezrite si rozsiahlu foto galériu. Je sa veru na čo pozerať.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 31 obrázkov