Novinku spoznáte v prvom rade podľa prepracovanej prednej časti s premiestneným logom, ktoré je teraz trochu vyššie a zasahuje do Singleframe, teda jednodielnej masky chladiča. Ľahkou evolúciou prešli tiež predné a zadné svetlá alebo oba nárazníky, pričom v tom zadnom nie je možné nevšimnúť si výraznejší difúzor a (zrejme príplatkový) titánový výfukový systém značky Akrapovič.

Preplňovaný štvorvalec 2.0 TFSI má vo vylepšenom aute výkon zvýšený z 310 koní a 333 koní a najvyšší krútiaci moment poskočil zo 400 na 420 newtonmetrov. Auto je vďaka tomu o desatinu sekundy rýchlejšie pri akcelerácii z 0 na 100 km/h, takže mu to netrvá 4,8 ale 4,7 sekundy. Maximálka ostala obmedzená na 250 km/h.

Motor je naďalej spojený so 7-stupňovým DSG, u Audi nazývaným S tronic, prevodovka je však prepracovaná a ponúka lepšiu odozvu. Podľa automobilky sa pod zaťažením skrátila doba preradenia na polovicu.

Nájdete tu tiež takzvaný Torque Splitter, teda systém aktívneho rozdeľovania krútiaceho momentu medzi kolesami zadnej nápravy z Audi RS3. Predný McPherson pre zmenu dostal nové ložiská horného uloženia, takže konštruktéri mohli nepatrne zväčšiť negatívny odklon kolies, čo podľa nich zvýšilo stabilitu v zákrutách a zlepšilo odozvu v riadení.

A to nie je všetko. Autori použili tuhšie priečne ramená, „optimalizované riadenie“ a pod blatníkmi sa objavili pneumatiky značky Falken.

Za nimi potom nájdete väčšie predné ventilované brzdy s priemerom 357 mm a majú tiež o 2 mm väčšiu šírku. Sú spojené s dvojpiestikovými strmeňmi so zväčšeným brzdovým obložením.

Všetky vyššie spomínané úpravy auto naplno využije v novom režime Dynamic+, pri ktorom sa stabilizačný program prepne do režimu DSC Sport a dostanete tiež viac hluku z výfukového systému. Termín svetovej premiéry Audi S3 po facelifte nepoznáme, ale stane sa tak ešte v priebehu tohto roka.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 15 obrázkov

zdroj: Audi