Najkrajší Hyundai?

Elantra N Line je na prvý pohľad rozlíšiteľná od štandardnej verzie. Kaskádovitú prednú masku dopĺňa pozmenený predný nárazník, ktorý svojimi ostrými hranami dáva autu skutočne agresívny postoj. Pri pohľade na bočnú časť oko upútajú 18” dvojfarebné disky kolies. Tuhšie odpruženie a nižšia svetlá výška prinesú šoférovi väčší pôžitok v zákrutách. Na nerovnostiach to už bude horšie. V zadnej časti je najvýraznejšou zmenou dvojica koncoviek výfuku v pozmenenom zadnom nárazníku. Na odtrhovej ploche kufra pribudla decentná čierna lišta “spojlera”.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

K prvým fotografiám zatiaľ Hyundai neuvoľnil informácie o motorovej časti. Stránka motor1.com špekuluje nad 1,6 l turbomotorom z Elantra GT (americká verzia i30), kde produkuje 148 kW (201 k) a 264 Nm. Šanca, že k automatickej prevodovke sa pridruží aj manuálna, je reálna, avšak zatiaľ nepotvrdená. V Spojených štátoch ho začnú predávať koncom roka 2020.

Zdroj: motor1.com

Foto: Hyundai