Drahá hračka

Japonskému konkurentovi naložil viac než 5 sekúnd! Nový rekord má hodnotu 2:48,338. V horúcom kresle za volantom sedel pretekár Laurent Hargon. Čas Hondy je 2:53,720. Povedzme si úprimne, nie je sa čomu čudovať. Trophy R je v reálnom svete takmer nepoužiteľné. Nemá zadné sedačky, rôzne komfortné prvky v ňom takisto nehľadajte, karbónové disky sú obuté do semislickov Bridgestone, výfuk vyrobila slávna firma Akrapovič, brzdy Brembo, Öhlins sa postaral o tlmiče a škrupinové sedlá vytvorila firma Sabelt. Megane R.S. Trophy R. Ten má rovnaký motor, ako bežný R.S. Trophy, teda 1,8-litrový zážihový preplňovaný štvorvalec s 221 kW (300 k). Technikom sa podarilo zredukovať pohotovostnú hmotnosť až o 130 kg (dostali sa tak pod 1,3 tony).

Vyrobených bude iba 500 kusov a hádam najšialenejšia vec na celom aute je cena. Tá vo Francúzsku začína na 55 000 €! Viete si takú predstaviť za Renault Mégane? Alebo vlastne za akýkoľvek neprémiový hatchback? Samozrejme, je to pravdepodobne najrýchlejší hothatch na svete... Ale ozaj sa oplatí priplatiť viac než 20 000 €? To už nechám na vašom uvážení.