Hans a jeho Simca 1200 S sú už stálicou na nemeckých a rakúskych závodoch. Krikľavo zelená Simca nám veľmi evokuje jaštericu. Mrštná ľahká karoséria neskutočne krásnych tvarov má oproti sérii vymenený prednú a zadnú kapotu, ktoré su vyrobené z sklolaminátu.
Odtučnovacia kúra bola veľmi striktná, veď je to predsa závoďák. Pôvodná ostala iba palubovka a budíky. Tie sú osadené v karbónovej doske. Torznú tuhosť a bezpečnosť jednosedadlového youngtimera zvýšila 6 bodová klietka.

Každý závoďák tvoria tri základné ingrediencie: tuhá a ľahká karoséria, točivý motor s na mieru poskladanou prevodovkou a na mieru odladený podvozok. Motor v Hansovej Simce ostal pôvodný 1,298 liter  štvorvalec so sériovým výkonom 80 koní. Presnejšie napísané základ ostal originálny a periférie odladil Mr.Exner na mieru. Po úprave palivového systému(dva dvojité karbutátory) a výfuku dosahuje výkon cca 124 koní, čo predstavuje výkonovú hmotnosť cirka 140 k na 1000 kilogramov. Prevodovka má prívlastok závodná, ale viac informácii žial nie je k dispozícií. Rovnako je to aj s podvozkom, ktorý musel byť zákonite zbastlovaný tiež na mieru, kedže na Simcu 1200 S zaručene nikto nič nevyrába. Ako je zrejmé z videa, Hansova Simca 1200 S sa stala kráľom testovacej dráhy, ktorú používa na testovanie DSF a ich program Motorvision a Motorvision Classic. Aké autá pobila, to nájdete k videu.

Na záver každého článku tohto typu prestavíme aj značku, aby sa nezabudlo na automobilky, ktoré už síce neexistujú, ale na ktorých základoch vyrástli nové, dnešné značky.

Simca bola francúzskou automobilovou značkou. Založená bola v roku 1934 Henri Théodore Pigozzim. Od svojho založenia prešla viacerými koncernmi od Fiatu, Fordu, a zažila aj dobu samostnosti. Simcu "zabil" v roku 1970 Chrysler, ktorý ju neskôr nahradil aj nám dobre známou značkou Talbot, ktorá neskôr zanikla.

Model Simca 1200 S sa vyrábal do roku 1967 až 1971 ako silnejšia imidžové športové kupé s výkonom 80 koní a maximálkou 170 km/h.  Dnes sú pomerne vzácne (vyrobených bolo 14741 kusov), o čom svedčí aj ich predajná cena.
So Simcou nekončíme, ešte vám predstavíme isto aspoň jeden model. Máte sa na čo tešiť.