Rastúca a prosperujúca ekonomika dovoľuje investovať do novších a luxusnejších áut s lepšou výbavou. Slováci stále častejšie zvažujú  kúpu novšieho ojazdeného vozidla luxusnejších značiek. Dokazuje to i nárast predajov a ponuky v sieti Mototechna, ktorá otvorila novú pobočku v Košiciach.

Zánovné autá sú v priemere lacnejšie až o 40 % oproti tým novým. A navyše kúpou zánovného výkonného auta nový majiteľ ušetrí i na registračnej dani, ktorá so znižujúcim sa vekom klesá.

Je všeobecne známe, že už výjazdom nového auta z autosalóna rapídne padá jeho cena. Preto motoristi čoraz viac preferujú jazdené vozidlá, ktoré sú rok alebo najviac dva staré. Tieto autá v sebe kombinujú niekoľko výhod. Náklady spojené s kúpou sú výrazne nižšie ako pri novom vozidle. Zánovné autá sú v priemere lacnejšie až o 40 % oproti tým novým. A navyše kúpou zánovného výkonného auta nový majiteľ ušetrí i na registračnej dani, ktorá so znižujúcim sa vekom klesá. Luxusnejšie vozidlá si tak môžu kúpiť i tí, ktorí by si nové nemohli dovoliť. Zánovné autá charakterizuje vysoká kvalita, vek do dvoch rokov, nízky počet najazdených kilometrov a možnosť s autom po nákupe ihneď odísť. S väčšou ponukou vozidiel narastá i možnosť výberu z rôzne bohatých výbav. Záujemcovia o luxusné vozidlá si majú z čoho vyberať, ponuka Mototechny obsahuje napríklad krásny Mercedes-Benz triedy S, SUVčka Mercedes-Benz GLA, Jeep Grand Cherokee, BMW X5 či X6, kupé BMW 4 a ľudovejšie Škody Superb s bohatou výbavou.

 

Čoskoro pribudnú do ponuky luxusných áut Mototechny i automobily, ktoré na základe spolupráce so Slovenským futbalovým zväzom využívajú známi futbalisti. Jedným z nich bude i BMW X1 20d, na ktorom jazdil brankár slovenskej reprezentácie Matúš Kozáčik. „Nie som ako iní futbalisti fanúšikom športiakov, preferujem skôr bezpečnosť a väčšie autá. Keď som od AAA AUTO dostal nové BMW X1 20d, nevedel som, čo od menšieho SUV čakať. Názory naň sa vcelku rozchádzali. No po 7 000 kilometroch môžem povedať, že ma príjemne prekvapilo. Za volantom som si rýchlo našiel dobrú polohu. Má dobre nastavený podvozok, ktorý som u menšieho SUV nečakal. Zároveň ma prekvapilo i veľkým vnútorným priestorom. Páčia sa mi jeho moderné, mohutnejšie a trocha terénne tvary,“ popisuje auto Kozáčik.

 

„Mototechna už dávno nie je tým obchodom s autami, ako sme ho poznali v minulosti, kde sme si museli svoje auto vyčakať a už vôbec nám ani nenapadlo, že by sme si mohli vybrať farbu alebo výbavu. Novodobá Mototechna je úplným opakom. Autá sú k dispozícii ihneď a výber je obrovský. Pri tom však nekončíme, naším cieľom je vytvoriť z nákupu auta dokonalý zážitok. Vieme, že k luxusným autám patria i luxusné služby, ktoré neustále vyvíjame a zdokonaľujeme. My autá naozaj milujeme a sme radi, že toto nadšenie môžeme prenášať na našich zákazníkov,“ ozrejmuje koncept riaditeľ pre značku Mototechna Stanislav Gálik.