„Rokovania medzi majoritným akcionárom Pincar, veriteľskými bankami a Mahindrou o akvizícií akcii Pinifariny vlastnených spoločnosťou Pincar a reštrukturalizácii dlhu nikdy neskončili,“ povedal hovorca. Štúdio Pininfarina, ktoré stojí za dizajnom mnohých Ferrari, sa dostalo do straty, keď chceli v posledných dvoch dekádach expandovať do sveta stavby automobilov. Dizajnérske štúdiá v posledných rokoch trpeli stále viac, pretože automobilky prestali využívať ich služby a sústredili sa na vlastné dizajnérske oddelenia.

Pininfarina je na najlepšej ceste dostať sa z dlhov, predaj štúdia indickej Mahidre je takmer uzavretý.

Dlh cez 50 miliónov eur

Ak by Pininfarinu nekúpila Mahindra, s najväčšou pravdepodobnosťou by skončili ako štúdio Bertone, ktoré zbankrotovalo v polovici roka 2014. Pininfarina mala ku koncu júna dlh 52,7 milióna eur. Ak ale Mahindra skutočne kúpi Pininfarinu, je možné, že už nenavrhnú žiadne Ferrari. Je rovnako možné, že už neuvidíme ani špecialitky ako Ferrari Pininfarina Sergio, alebo P4/5, ktoré vytvorili pre James Glickenhausa.