Dynamika malého SUV má ťažiť najmä z nízkej hmotnosti. Automobilka zvažuje aj verziu RS s prepĺňanou 1,6-kou a výkonom 200 koní.
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Čo z toho nakoniec bude? 

Na prvý pohľad by sa mohlo zdať, že automobilka chce možno iba postaviť Kwid pre Európu. Hoci ideovo možno hej, technicky pôjde o rozdielne auto. Kwid totiž stojí na platforme CMF-A (Common Module Family) aliancie Renault-Nissan. Novinka však bude postavená na novej nízkonákladovej platforme, ktorú Francúzi vyvíjajú pre novodobú reinkarnáciu Renaultu 5, nazvanú zatiaľ Value Up. Auto by malo byť dlhé 3,9 metra a rovnako ako Captur, či Kwid ponúkne pohon iba prednej nápravy. Dynamika auta má ťažiť najmä z nízkej hmotnosti. Ponuku motorov budú totiž tvoriť 70 koňový litrový benzínový agregát a 1,5 litrový turbo dízel vo výkonových verziách 75 a 110 koní. Do predaja by novinka mala doraziť v roku 2017. Automobilka pritom zvažuje aj verziu RS s prepĺňanou 1,6-kou a výkonom 200 koní. Vzhľadom na zameranie auta je však málo pravdepodobné, že vznikne.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Zdroj: autoforum