Kórejcom ide poslednú dobu karta. Ohlas, aký vzbudil vo verejnosti príchod novej Kie Stinger, sa len tak často nevidí. Stránky a sociálne siete zaplavili otázky, komentáre, kritika a chvály. A to nielen vo svete, ale aj na Slovensku. Kórejský koncern má však v ruke ešte jeden veľký tromf. A tým je celá značka Genesis. Má šancu sa presadiť aj u nás? 

Kľúčom k úspechu luxusnej značky Genesis sú nové vlastné dílerstvá a showroomy. 

Genesis sa už pár rokov snaží vydobyť si na trhu s luxusnými autami lepšie miesto. Lenže Kórejci majú na triku už dlho reputáciu lacnej značky. Ako to rýchlo zmeniť? Okrem nových modelov na to potrebujú aj dôstojné priestory, kde by mohli poskytovať kvalitné služby, a to aj so štipkou exkluzivity. Doteraz sa značka delila o priestory s Hyundaiom. A to so sebou nieslo viacero úskalí.  

MÁ PODĽA VÁS GENESIS ŠANCU PODKÚRIŤ TRADIČNÝM LUXUSNÝM ZNAČKÁM?

  • Áno ( 70% )

     

  • Nie ( 30% )

     

Odpovedalo 90 ľudí  

ŠPORTOVÝ SEDAN GENESIS G70 JE KONKURENT TRADIČNÝM NEMCOM A4, RADU 3 A TRIEDE C

ŠPORTOVÝ SEDAN GENESIS G70 JE KONKURENT ...

Nový Genesis G70 chce podkúriť súperom. Medzi jeho hlavných konkurentov majú patriť Audi A4, BMW radu 3, Mercedes triedy ...

18. 09.
GENESIS G80 SPORT 3.3T V6 MÁ 370 KONÍ

GENESIS G80 SPORT 3.3T V6 MÁ 370 KONÍ

Kórejci po vzore Toyoty, Hondy, Nissanu a i. vytvorili novú značku, ktorou chcú konkurovať v luxusnom segmente. Pokrstili ju ...

21. 11. 2016

Rozkol nastáva v showroome

Oficiálne správy tvrdia, že oddelenie Genesisu od Hyundaiu prebehne najneskôr v r.2020. Hlavný manažér Erwin Raphael povedal, že koncern vytvorí nové podmienky do konca tohto roka, aby prechod vykonali plynulejšie. Hlavný manažér po premiére Genesis G70 konštatoval: „Skutočnosť je taká, že veľmi veľa našich náročných zákazníkov miluje naše produkty, ale nie sú ochotní ísť do showroomu Hyundai a kúpiť si ich.“ Veria, že ľudia chcú mať pri utrácaní 40-70 tisícoch iné dojmy a pocity, ako keď si kupujú auto za 15-20 tisíc.  


Keď zákazníci prichádzajú do predajní bežných značiek, dostávajú otázku, koľko peňazí sú ochotní zaplatiť a aká vysoká môže byť maximálna mesačná splátka. To sú otázky, ktoré by sa v luxusnom showroome nemali vôbec pýtať. V showroomoch ostatných prémiových značiek, ako je napr. Lexus alebo Porsche, záujemca nemá pocit, že sa im chce predajca pomyselne nabúrať do bankového účtu a zistiť, koľko peňazí môže budúci majiteľ minúť na nové auto.

 

V roku 2020 by sa paleta ponúkaných modelov mala zastaviť na čísle 6. V Genesise si myslia, že vytvorenie vlastného zastúpenia by mohlo dodať dávku prestíže, ktorú tak silno potrebujú. 

Zdroj: go.newfusion