Priamym konkurentom Fisker Karma je Tesla Model S, avšak reálny predaj eSka je zatiaľ v nedohľadne. Z hľadiska budúcich predajov je extrémne dôležitý marketing, ktorého úlohou je v prvom rade presvedčiť potenciálnych kupujúcich o zmysle kúpy takéhoto prelomového auta a zbúrať tak všetky predsudky a nedôveru v nové technológie. A ako lepšie to to spraviť, ak nie zvučnými menami, ktoré si už svoju Karmu kúpili?

Úplne prvý zákazník na svete nebude nikto iný ako Leonardo di Caprio ktorý svojho času sedlal aj Toyotu Prius. Ako ďalší v poradí bude politik Al Gore a bývalí generál Colin Powell. Je len otázkou času, kedy sa k týmto menám pridajú ďalšie, ak však automobilka Fisker splní v reále to, čo tvrdí na papiery, o ich autá bude záujem aj bez nich. Na to dáme krk!

Pozrite si aj:

Luxusný Fisker Karma je definitívne tu

Fisker Karma sa predstavuje v prvom prome

Fisker Automotive na Frankfurt Motor Show 2009