Ferrari 458 Speciale dokáže so semislikmi Michelin Pilot Sport Cup 2 prejsť zákrutu s priečnym preťažením 1,33g!

Toto všetko už vieme. Ferrari však tvrdí že 458 Speciale zvláda prechádzať zákruty s priečnym preťažením 1,33g. Aby to bolo možné obuli na disky s rozmermi 9J x 20 vpredu a 11J x 20 vzadu asi to najlepšie čo mohli. Hovorím o semislikoch Michelin Pilot Sport Cup 2 so zmesou špeciálne namiešanou pre toto auto s rozmermi 245/35 ZR20 vpredu a 305/30 ZR20 vzadu.

Vďaka najlepšiemu atmosférickému V8 motoru, aký kedy Ferrari vyrobilo a 7 stupňovej automatickej prevodovku dosahuje 458 Speciale maximálnu rýchlosť vyše 325km/h. Dokážete s ním šprintovať na 400 m za 10,7 s a na kilometrovej hranici sa ocitnete za 19,4 s.

Možno niekoho zaujíma akú môže mať spotrebu takýto stroj. Nuž keď sa posnažíte, dostanete sa pod 12 l na 100 km s emisiami CO2 275 g/km. Len neviem ako dlho by ste sa dokázali krotiť a nevyskúšali to, prečo toto auto prišlo na svet.

Vo Frankfutre  sme sa dozvedeli aj cenu 458 Speciale. Ferrari si od vás za neho vypýta 250000 €. Prvým zákazníkom ho dodajú na jar budúceho roka.