Poznáte Ariel Atom, že? Pár trubiek, žiadne sklo ani karoséria a bez helmy sa jazdiť neodporúča. V pôvodnej verzii bol za chrbtom posádky dvojliter z Hondy s výkonom do 250 koní a hmotnosťou málo nad 600 kíl. Riadne zverstvo, poviem vám. Zatiaľ najsilnejšia verzia si hovorila 500 V8. Pod pravou nohou mal šofér k dispozícii 500 koní a musel sa mať poriadne na pozore. 500 V8 totiž váži len 550 kg. Ďalej sa už ísť nedá... Myslíte? Teraz prišli nejakí DDMWorks, a tí tam napchali 2,0-liter Ecotec s výkonom - nadýchnite sa - 521 kW (700 koní)!!

To už nemá so zdravým rozumom veľa spoločného :). Ohromujúcich 700 koní v aute, ktoré váži 657 kg je reálna formula 1 vo vašej garáži! Hmotnostný výkon je nenormálnych 1,27 kilogramu na kW, v reči objemu je to 350 koní z litra! Ako sa im to podarilo dostať z tak malého motora? No použili obe cesty - turbo, i kompresor. Samozrejmosťou je i iný výfukový systém. Vo vnútri a na motore sú fajnovosti ako keramické piesty Wiseco, turbo GArrett GTX 3076 a masívna benzínová pumpa Aeromotive 1000. Medzichladič stlačeného vzduchu hádam netreba zvýrazňovať.

To čo postavili DDMWorks bude málo skúseným šoférom vyrábať pomníčky pri cestách.

DDMWorks si ale uvedomujú, že to čo postavili bude vyrábať pomníčky pri cestách málo skúseným šoférom. Preto odporúčajú tréning pred tým, než majiteľ zoberie svoj Atom na cesty medzi nič netušiacich účastníkov premávky. Ak by ste sa ale ako potenciálny zákazník na 700 koní necítili, môžete si objednať lenivejšie verzie - 335 kW (450 k) a 428 kW (575 k). S tým už sa "jazdiť dá".