Vzhľad vozu je vám povedomý. Aby sme boli presní, dostaneme sa k nemu trochu okľukou. Dizajn P4/5 Competizione je inšpirovaný staršou sestrou, modelom P4/5, ktorá vznikla na podvozku Ferrari Enzo (v jednom kuse v roku 2006). Nuž a P4/5 si berie krivky z pretekárskeho Ferrari P4 zo 70-tych rokov.



Ako darca orgánov tentoraz neslúži Enzo, ale kvôli kompaktnejším rozmerom si vybrali Ferrari F430 Stradale a F430 GT2. Prečo dva vozy? F430 Stradale najmä kvôli plánu neskôr tento závodný špeciál konvertovať na "road legal" cestné auto, tak ako P4/5. Okruhová verzia GT2 slúži na získanie pretekárskeho ústrojenstva ako pruženie, motor a prevodovku. Celý vývoj a stavba špeciálu je zverená pánovi Gianettimu a firme NTechnology pod vedením Paola Garellu, chlapíka, ktorý viedol tím Pininfariny, ktorý staval P4/5 pred štyrmi rokmi.

Konštrukcia je samozrejme modifikovaná pre rozmery P4/5 Competizione a na prvý pohľad sa zdá, že všetko na voze je originál a z F430 nič nepochádza. Ako vidieť z fotiek, celé auto je z karbónu a z oceli sú asi len trubky v kabíne vodiča. Nech je to ako chce, zatiaľ to vyzerá úžasne. Stavba napreduje a napriek tomu že do pretekov v júni je ešte veľa času, práce na aute je viac ako dosť. Je fajn že sú ľudia, ktorí svoje sny žijú a plnia si ich. Držme palce aby ho v preteku nerozbili..

Pre aktuálne info a news, nakliknite si ich na facebooku ako ich oficiálnom zdroji.


P.S. na 24 hodinovke sa ukáže podľa automobilky Porsche i ich najnovší
klenot 918 Spyder. Bude na čo pozerať..

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 22 obrázkov