Najväčšou zmenou prešla predná maska, ktorá je sa zmenila doslova na nepoznanie. Pri pohlade je vám jasné, že Mercedes upustil od výrazných hranatých tvarov a prešiel k elegantnejším, oblejším a dynamickým tvarom, čo sa nám rozhodne páči. Ako je to už v súčasnosti v móde každým faceliftom sa na modernizovaných automobiloch objavia LED-ky. Výnimkou v tomto smere nebude ani GLK, ktoré bude využívať túto technológiu na denne svietenie.

Zmenou prešiel tak isto aj interiér, ktorý rovnako ako predná časť automobilu pôsobí elegantnejšie a omnoho menej surovo. Zmenou dizajnu prešiel volant, budíky a stredový panel, ktorého azda najväčšou zmenou je zmena dizajnu výdychov, ktoré budú mať odteraz oblý tvar. Tak isto ovládač automatickej prevodovky už nenájdete na stredovom tunely, ale na stĺpiku riadenia ako je to u Mercedesu zvykom. GLK tak z vnútra vyzerá o niečo luxusnejšie.

Azda najmenšia zmena sa týka zadnej časti automobilu. Paradoxne je to asi jediná časť automobilu, ktorej by ste uverili, že prešla faceliftom. Spolu s dizajnovými zmenami si však Mercedes prichystal pre GLK aj novinky na poli doplnkovej výbavy. K dispozícií budu nové asistenčné prvky výbavy ako adaptívny tempomat Distronic Plus s predkolíznym systémom, funkciou udržania jazdného pruhu, sledovaním slepého uhla a detekciou ospalosti vodiča.

Čo sa týka pohonného ústrojenstva, GLK po modernizácii budete k dispozícii s troma motormi v šiestich rôznych výkonových verziách. Základ tvorí štvorvalcový naftový motor objemu 2,2 litra prepĺňaný dvoma turbami. Tento motor ladia na tri výkonnostné verzie 105 kW, 125 kW a 150 kW (200 CDI, 220 CDI a 250 CDI), pričom najsilnejšia verzia je spojená s ekologickým programom BlueTEC. Ponuku naftových motorov zakončuje šesťvalec s označením 350 CDI, ktorý disponuje výkonom 195 kW. Vrchol ponuky tvorí benzínový prepĺnaný šesťvalec objemu tri a pol litra s výkonom 225 kW, ktorý dosahuje ohromný krútiaci moment 620 Nm.

Šesťstupňovú manuálnu prevodovku a zadný náhon si budete môcť v novom GLK objednať len vo verzií 200 CDI a 220 CDI. Ostatné verzie budú štandardne dodávané s pohonom všetkých štyroch kolies a sedemstupňovou automatickou prevodovkou.