Nový motív odráža hodnoty značky a zároveň vyjadruje ambície spoločnosti Renault, inovatívnej a humánnej spoločnosti, stať sa priekopníkom v oblasti mobility pre všetkých. Renault stavia na viac 
ako 110 ročných skúsenostiach v oblasti inovácií, aby mohla prinášať svojim zákazníkom pokrokové, vysoko kvalitné produkty a služby, ktoré sú dômyselné, lákavé, dostupné a hlavne ohľaduplné k životnému prostrediu.

Zopár šokujúcich faktov:

Podľa Medzinárodnej agentúry pre energiu sa emisie CO2 do roku 2050 viac ako zdvojnásobia!

V roku 2010 bude po cestách na svete jazdiť miliarda automobilov, oproti sto miliónom v roku 1956.


A preto Renault prijal výzvu a vylepšil existujúce technológie o nové motory šetrné k životnému prostrediu, ale tiež zaviedol pokrokový program „Nulové emisie“. Súčasťou tohto programu je aj prezentácia štyroch konceptov elektrických automobilov na autosalóne vo Frankfurte, predznamenávajúcich radu s názvom „Nulové emisie“, ktorá má byť uvedená v roku 2011 (prvým elektrickým automobilom bude Fluence Z.E., ktorý sa začne sériovo vyrábať už na konci roku 2010). Spoločne s Nissanom sa Renault snaží získať  pozíciu globálneho lídra v oblasti masovo predávaných elektrických automobilov.

Simultánne predstavenie nového motívu značky Renault a 4 konceptov elektrických vozidiel na autosalóne vo Frankfurte len podčiarkuje dôslednosť a rozsah záväzku značky Renault v tejto oblasti, ktorá je pre automobilový priemysel prelomová.

Na konci roku 2008 sa stal Renault jedným z troch najlepších automobilových výrobcov z hľadiska spotreby paliva a emisií CO2. Prostredníctvom svojho programu Renault eco2 sa automobilka snaží mať pod kontrolou celú fázu od výroby automobilu až po jeho recykláciu. Renault sa stal pojmom v oblasti bezpečnosti s 12 automobilmi, ktoré získali maximálne hodnotenie 5 hviezdičiek v testoch EuroNCAP, počnúc už Lagunou II v roku 2001.