Pretekársky interiér je to pravé pre Dodge Viper ACR-X
A v čom je Dodge Viper ACR-X špeciálny? No najmä v tom, že je určený len a len na pretekársku trať, teda nie je tam žiadna homologizácia pre bežné cesty. Jeho ozrutná 8.4 V10 elektráreň roztáča zadné kolesá, ktoré sú obuté do slickov Michelin. Motor dostal fabricky upravené zvody a prechodnejší výfukový systém, takže teraz dosahuje výkon 640k (477 kW) čo je o 40k viac ako séria. Krútiaci moment poskočil na 820 Nm (o 60 viac ako séria). Hmotnosť sa zároveň znížila o krásnych 75.5 kg. Zaujímavosťou je fakt, že každý Viper ACR-X je po zložení poslaný na záťažovú brzdu pre dokonalé doladenie.
Dodge Viper ACR-X
Samozrejmosťou je vylepšený bodykit pre ešte lepšiu aerodynamiku, "tvrdý" okruhový podvozok, bezpečnostná klietka, pretekárska palivová nádrž, protipožiarny systém, chladič diferenciálu a prevodovky či ľahká vodičová škrupina. Celkovo je vyrobených len 50 kusov tohto auta za bližšie nešpecifikovanú cenu. A mimochodom, už bude asi celá vypredaná...