V MTM sa pohrali s nástupcom legendy, VW Scirocco, do sýtosti. Motor s objemom 2,0 litra, ktorý má označenie TSI, teda je dvojstupňovo preplňovaný a s priamym vstrekom benzínu do valcov, dosahuje fabrický výkon rovných 200 kobýl. Po načipovaní a iných hardvérových úpravách dosiahli tiež 200, ale kilowattov, teda 272 koní @ 6080 ot. Krútiaci moment narástol na hodnotu 350 Nm @ 3480 ot.

Celkový športový charakter auta mení, v tomto prípade ešte umocňuje dvojlamelová ( dvojitá ) spojka DSG a 6 stupňová manuálna prevodovka. Po výkonovej kúre posilnili aj brzdový systém. Deceleráciu obhospodarujú kotúče s mierami 380 x 34 mm, do ktorých usilovne hryzú 8 piestikové strmene na hnacej, teda prednej náprave.

Bonbónikom celej úpravy je nielen špeciálne lakovanie a aero paket, ale najmä kolesá, ktoré, ako vieme, robia auto autom. V tomto prípade sú to kované kúsky vlastnej produkcie s názvom MTM bimoto a rozmermi 20 x 9 palcov.

Nesporne zaujímavou je aj cena týchto úprav, ktorá predstavuje viac ako polovicu nákupnej ceny nového VW Scirocco.