Najnižšia cena za novú RAV4 je na našom trhu 23 900€.

Za všetko hovoria čísla. Kým prvá generácia merala 3695 mm, novinka je dlhá až 4570 mm. Rozdiel však nie je len medzi 3 generáciami. Medzigeneračne Toyota znížila RAV4 o 25 mm, rozšírila ju o 30 mm a rázvor narástol o rovných 100 mm.

Dizajnovo RAV4 u nás už dávno na seba nepúta pozornosť. Inak tomu asi nebude ani v prípade novej generácie, ktorá sa svojím zjavom zaraďuje niekde do šedého priemeru. Predná časť pochádza z Toyoty Auris. Zvyšok karosérie pokrývajú dynamické krivky.

Kde Toyota stráca na dizajne takmer určite dobehne na spoľahlivosti. V minulosti patrila RAV4 k spoľahlivejším autám na našom trhu.

Cestujúci na zadných sedadlách môžu byť spokojný. Miesta na nohy budú mať viac.

Nárast karosérie znamená aj väčší vnútorný priestor. Presne tak je to aj v novej Toyote. Zadný cestujúci získajú naozaj veľa priestoru na nohy. Sedadlá vzadu síce už pasažieri nedokážu posúvať dopredu a dozadu, no možnosť sklápania ostala. Objem kufra predstavuje 547 litrov. Vzniku prístrojovky predchádzalo čerpanie inšpirácie u Luxusu.

Ponuka motor tiež neprekvapuje. Toyota zaradila do ponuky jeden benzínový motor 2,0 Valvematic s výkonom 111 kW (151 k). Naftové motory sú dva. Slabší 2,0 D-4D má výkon 91 kW (124 k) a silnejší 2,2 D-4D dosahuje až 110 kW (150 k). Spolu s motorom si môžete spárovať 6 stupňový manuál, automat alebo prevodovku Multidrive S. V ponuke je pohon oboch alebo len jednej nápravy.

Toyota ponúka novú RAV4 v troch stupňoch výbavy- Power, Active a Style. Súčasťou základu je napríklad elektrické ovládanie spätných zrkadiel, denné LED svetlá, manuálna klimatizácia, asistent rozjazdu do kopca, asistent zjazdu z kopca a 7 airbagov.

Najlacnejšia je verzia s pohonom jednej nápravy a so slabším dvojlitrovým dieselovým motorom. Cena je v tomto prípade 23 900€. Benzínová pohonná jednotka s pohonom všetkých kolies štartuje na 25 000€.

Zdroj: tlačová správa

Prečítajte si aj: Test Toyota GT86