Už vieme, že sa mu to podarilo a postavil káru, ktorá nemá posilňovač riadenia, ABS, trakčnú kontrolu a dokonca nemá ani elektrické sťahovanie okien (konečne poriadny hardcore)

Kompletne od idey až po hmotný kus auta bol Barbard vyrobený v Južnej Afrike. Dnes už vieme, že dokáže streľbu na obligátnych 100km/h do 4 sekúnd a maximálka bude kulminovať okolo magických 300 km/h. Ba čo viac, kuloárne reči nesú informáciu, že je v pláne aj extra potentá verzia, ktorá dokáže o 100 viac, teda až 400 km/h!

Za celým projektom stojí otec myšlienky, pretekár a fanúšik vytrvalostných pretekov Chris Barnard. Vždy túžil postaviť skutočný závoďák podľa predlohy placiek z Le Mans. Už vieme, že sa mu to podarilo a postavil káru, ktorá nemá posilňovač riadenia, ABS, trakčnú kontrolu a dokonca nemá ani elektrické sťahovanie okien (konečne poriadny hardcore).

Čo naopak má, tak to sú šasi vyrobené ako jeden kus, teda monokok( odliatok z vysokokvalitnej ocele a kompozitných materiálov). Aerodynamicky sú odladené všetky spojlery, zadný difúzor, či podlaha zakrytovaná panelmi pre zníženie turbulencií. Rozloženie komponentov je odkopírované z Porsche 962. Pohonné ústrojenstvo sa skladá z výkonnej pohonnej jednotky z dielní nemeckého výrobcu. Jedná sa o V8ičku dopovanú dvojicou turbodúchadiel, ktorej črevá boli spevnené kovanými dielmi. Poršácky motor po úprave disponuje silou 460 kW(617 k).

Veľkou výhodou je, že Barnard si bude možné objednať ako skladačku, ktorá bude individuálne upravená podľa požiadaviek klienta (rozloženie komponentov, motor, typ pohonu,...). Predbežne sa počíta s montážou DOHCčkových V8čiek z dielní ktoréhokoľvek európskeho výrobcu. 

Prvé dodávky stavebníc by bolo možné vyexpedovať  za zákazníkom v polovici tohto roku. Zaujímavou je aj cena tohto krásneho a plne funkčného auta. 88 000 € (110 000 USD) je ozaj férová ponuka.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 5 obrázkov