Lamborghini nevypustí do sveta viac ako 350 kúskov LP 670-4 SuperVeloce

Ak sa pýtate, kde sa dá na takejto exkluzívnej a hriešne drahej štvorkolke ušetriť ešte dalších 100 kg hmotnosti, tak čítajte ďalej. Aj keď je základ auta tvorený zmesou karbónu a trubkového skeletu z ocele, úspore hmotnosti sa nevyhol ani ten - miesto pôvodnej ocele sa totiž použila nová, vystužená ktorá nie len spevnila skelet o 12% ale aj navyše prispela k zníženiu hmotnosti o neuveriteľných 20kg! Ďalšiu úsporu hmotnosti priniesli celokarbónové blatníky (vrátane vnútorných podbehov) či úchyt tretieho brzdového svetla (!), spočítané ďalších 13 kg hmotnosti je dole. Ale napríklad strecha či vonkajšie časti dverí sú stále z ocele. Ďalšie kilečká odišli z interiéru (34kg) alebo z motoru a pohonného ústrojenstva (33 kg).

Tak ako pri každom inom superaute, aj tu pripomíname: dajte nám vedieť až vám jedno SuperVeloce zaparkuje v garáži...

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 4 obrázkov