Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

SlalomShow na výstavisku Agrokomplex by sme mohli nazvať takým slalomovým Nordschleife. A to nielen prirovnaním dĺžky, ale aj potrebnej odvahy jazdcov. Cestičky na výstavisku nepatria medzi najbezpečnejšie slalomové miesta, no prinášajú poriadny kus adrenalínu, keď jazdíte medzi stromami, kameňmi, či máte po ľavej strane pluh. Slalom v Nitre však nebol len o kľukatých cestičkách, ale aj o rovinkách, a na tej najdlhšej, ktorú predelili troma retardérmi, dosahovali pretekári skutočne vysoké rýchlosti, niekedy aj viac ako 140 km/h.

autoSlalomShow Cup Agrokomplex mal najdlhšiu trať, vyše 3 km

Pavol Buček v Nitre bezkonkurenčne vyhral

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Mimoriadne dlhá a zaujímavá trať prilákala do Nitry takmer 100 jazdcov, ktorí sa chceli popasovať s nástrahami Agrokomplexu. Niektorým sa to podarilo, iní to zabalili ešte v priebehu pretekov. Ale ostrieľaní slalomári sa nedali zahanbiť, predvádzali na trati úžasné divadlo a na milimetre presnú stopu.

autoSlalomShow Cup Agrokomplex mal najdlhšiu trať, vyše 3 km

Keď máš štyri kolesá na asfalte, si pomalý

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

Hoci v noci pršalo a mrakmi nad Agrokomplexom vyzeralo všelijako, areálu sa vyhli prehánky, slalomári sa museli zmieriť len s jemným mrholením počas prvej jazdy. Trať ale postupne oschla a jazdilo sa na suchu. S náročným slalom si najlepšie poradil víťaz absolútneho poradia Pavol Buček na Tiger Racing SuperSix, druhé miesto získal Michal Žiak na Mitsubishi Lancer EVO a tretie Robert Pastor na Fiate 126.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

Výsledky

Absolútne poradie

  1. Miesto Pavol Buček – Tiger Racing SuperSix (E2) – 4:17,92
  2. Miesto Michal Žiak – Mitsubishi Lancer EVO (E3) – 4:26,33
  3. Miesto Robert Pastor – Fiat 126 (Open) – 4:35,99

A1 – Séria + Tuning do 1400 ccm

  1. Miesto Michal Klenko – Honda Civic – 4:48,76
  2. Miesto Matej Dvorský – Škoda 105 – 4:50,48
  3. Miesto Juraj Galbavý – Škoda 105 – 4:52,80

A2 – Séria + Tuning do 1600 ccm

  1. Miesto Juraj Kóssi – Honda Civic – 4:42,38
  2. Miesto Peter Holubčík – Citroën Saxo VTS – 4:52,19
  3. Miesto Zdenko Gergel – Citroën Saxo VTS – 4:52,81

A3 – Séria + Tuning do 2000 ccm

  1. Miesto Dávid Nemček – Honda Civic – 4:37,69
  2. Miesto Edo Bednárik – Honda Integra Type R – 4:40,32
  3. Miesto Martin Rehák – Alfa Romeo 147 JTD – 4:42,95

A4 – Séria + Tuning nad 2000 ccm

  1. Miesto Lukáš Opatovský – Subaru Impreza STI – 4:36,15
  2. Miesto Radovan Karkus – Subaru Impreza – 4:40,25
  3. Miesto Patrik Pavkov – Subaru Impreza WRX – 4:54,55

E1 – Špeciál do 1600 ccm

  1. Miesto Matúš Urík – Peugeot 106 – 4:38,81
  2. Miesto Tomáš Hindi – Honda Civic VTi- 4:50.12
  3. Miesto Martin Filípek – Honda CRX – 4:54,57

E2 – Špeciál do 2000 ccm

  1. Miesto Pavol Buček – Tiger Racing SuperSix – 4:17,92
  2. Miesto Ján Poláček – Honda S2000 – 4:37,70
  3. Miesto Lukáš Kotrč – VW Golf 2 – 4:42,96

E3 – Špeciál nad 2000 ccm

  1. Miesto Michal Žiak – Mitsubishi Lancer EVO -  4:26,33
  2. Miesto Peter Sliacky – BMW 323ti – 4:37,03
  3. Miesto Matej Bartošík – Subaru Impreza – 4:43,77

Open

  1. Miesto Robert Pastor – Fiat 126 – 4:35,99
  2. Miesto Richard Dučaj – Ford Cars Legend – 4:58,89
  3. Miesto Július Radič – Mazda 323 – 5:20,55

Dámy

  1. Miesto Katarína Klenková – Honda Civic – 5:02,95
  2. Miesto Júlie Ružičková – Mini Cooper S – 5:03,34
  3. Miesto Mária Škadrová – Fiat Punto – 5:31,68