Ani jeden z obrázkov nepredstavuje definitívnu podobu BMW M2. Sú to len čo najreálnejšie predstavy fanúšikov podľa aktuálnych dizajnérskych rysov BMW.

Na mieste možno stojí otázka, prečo príde BMW M2, keď aktuálna ponuka obsahuje 6 samostatných M áut? Odpoveď je celkom jednoduchá. Lebo všetky súčasné M sú príliš veľké, veľmi drahé a menej obratné než legendy ako E36 M3, E46 M3 a veľmi limitovaná 1M. V ponuke BMW jednoznačne je miesto pre bližšieho nástupcu skvelých ľahkých a mimoriadne vydarených mašín minulých desaťročí.
 

Predpokadá sa, že BMW M2 medzi nás príde v priebehu dvoch rokov. Je takmer isté, že dostane známy radový trojliter S55 s dvoma turbami a sofistikovanou technikou Double Vanos + Valvetronic. Motor by mal ponúknuť cca 400 koní a točiť cca 7 600 ot. Ponuka prevodoviek má kopírovať súčasné M3/M4 s možnosťou 6-stupňového manuálu, alebo 7-stupňovej dvojspojky M-DCT. Automaticky môžeme očakávať samosvorný diferenciál, superľahkú karbónovú strechu, doplnkové výstuže karosérie, hliníkové podvozkové časti, mazanie so suchou olejovou vaňou z horčíka, karbón-keramické brzdy a hliníkovo-plastové povrchové diely karosérie. Dokonca sa hovorí, že vďaka šetreniu hmotnosti bude mať BMW M2 ešte lepší parameter výkonovej hmotnosti ako súčasné M3/M4. Tie sú na úrovni skvelých 4,8 pre sedan a 4,72 kg/kW pre kupé.