Je to viac-menej to isté EVO X okorenené malými zmenami. Okom badateľnou zmenou je absencia veľkého prítlačného krídla na dverách batožinového priestoru. Taktiež neprehliadnuteľné sú aj disky značky BBS s priemerom 18“. Myšiak je na pohľad famózny.

Po otvorení dverí na vás čakajú tie isté sedačky RECARO. Príjemnou zmenou je ich čalúnenie do kože. Ďalším bonbónikom v interiéri je montáž 9 reproduktorov nesúcich logo RF (Rockford Fosgate) s 30GB hard-diskom a navigačným systémom GPS. Nie nadarmo ma v označení Premium.

Všetko, čo som spomenul, ale nie je tým, čo z robí z eva EVO. Jeho hlavnými prednosťami sú podvozok a motor. Na ceste vás krásne budú držať tlmiče Bilstein v kombinácii s pružinami Eibach. Motor dostal tak isto menší tréning v posilňovni. V Japonsku roky udržiavaný výkon 276 koní je minulosť. Po cvičebnej kúre podľa inžinierov zo zeme vychádzajúceho slnka nabralo EVO Premium svaly a jeho výkon vzrástol na 296 koní, pričom krútiaci moment zachovali (311Nm). Ak by ste mali v pláne kúpiť tohto diabla, starostlivo si rozmyslite, čomu dáte prednosť. V ponuke nájdete dve prevodovky. Klasická 5 stupňová manuálna alebo dvojspojková SST prevodovka. A cena?? 50 000 amerických dolárov. Dosť smiešny peniaz za také auto, ale verte, že cena na Slovenku už nebude taká smiešna.