Pomocou LED diód pripevnených po obvode disku kolesa je krásne vidieť, kedy koleso stráca trakciu a ako rýchlo systém reaguje a posiela krútiaci moment na kolesá, ktoré ho môžu lepšie využiť.

Kombinuje výhody zadokolky a 4x4

Systém HTRAC je elektronicky riadený systém pohonu oboch náprav, ktorý podľa automobilky spája výhody pohonu zadných kolies a pohonu 4x4. Dôležitá je pritom trakcia, čo naznačuje aj samotný názov H-Hyundai TRACtion. Systém má samozrejme dnes neodmysliteľných niekoľko režimov. V režime Normal posiela 100% krútiaceho momentu na zadnú nápravu. Ale iba pri priamej jazde. V zákrutách  ide 30-40% na predné kolesá a zvyšok na zadné. Iná situácia nastane v režime Sport. V záujme lepšej akcelerácie v tomto režime pohon 4x4 posiela 80-90% krútiaceho momentu na zadné kolesá a to aj v zákrutách. Vývojári však mysleli aj no to, že sa s autom môžete dostať mimo cestu. Preto sú súčasťou HTRAC aj detektory, ktoré sledujú kvalitu povrchu. Ak auto zaznamená hrboľatý povrch pod kolesami, systém automaticky rozdelí krútiaci moment v pomere 50:50 medzi predné a zadné kolesá. Systém má však aj ďalší automatický režim, takzvaný Escape Mode, čiže únikový režim. Aktivuje sa, ak auto prechádza jednou nápravou cez klzký povrch. V tom momente ide na nápravu s klzkým povrchom pod kolesami iba 10% krútiaceho momentu a zvyšok putuje na kolesá s lepšou trakciou.

Hoci by nikto od veľkého luxusného sedanu neočakával práve športové jazdné vlastnosti, vývojári systém ladili na viacerých európskych okruhoch. Je jasné, že so svojou povesťou medzi nimi nemohol chýbať ani legendárny Nürburgring. Zimné podmienky zasa výborne preverili zamrznuté škandinávske jazerá.