Po viac ako 20 rokoch sa do Jablonky vrátilo automobilvé podujatie v podobe kopcového slalomu seriálu M3M Racing Cup. Kedysi sa tu jazdili Majstrovstvá Československa na trati začínajúcej v Jablonke a končiacej tesne pred Myjavou. Tentoraz však v rámci amatérskeho podujatia bola trať spomalená dvomi retardérmi a kuželmi rozostavenými po trati. Premenlivé počasie v sobotu spôsobilo, že si jazdci vyskúšali mokré podmienky. V nedeľu vykuklo slniečko a jazdilo sa za krásneho počasia. Pozrime sa, ako sa jazdcom darilo počas týchto dvoch dní plných vône benzínu.

Sobota

ST-1400

V najmenšej triede sa odhrával tuhý boj dvoch japonských značiek. Na jednej strane stáli jazdci na rokmi overených Suzuki Swift, proti nim jazdci malorážok z dielne Hondy v podobe 1,4 litrových Civicov. Všetci najprv museli bojovať s nástrahami mokrej trate a potom so súpermi. Úspešnejší boli tentoraz jazdci, ktorí sedlali Hondy Civic. Vybojovali prvé tri miesta. Zvíťazil Štefan Juráš, druhý s odstupom 1,55 sekundy skončil Michal Biskorovajny a tretí Tomáš Hindi. Až za nimi sa umiestnil prvý jazdec na Suzuki Swift, Martin Kochan.

ST-1600

Zaujímavú zmenu si pre súperov v „jednašestkách“ pripravil suverén triedy Juraj Kóssi. Predal svoju Hondu CRX, s ktorou dominoval na predchádzajúcich podujatiach, a do Jablnoky prišiel na Citroene Saxo VTS. Na mokrej trati mu konkurenti nič nedarovali a tak Jurajovi zostalo „iba“ tretie miesto. Pre prvé si prišiel Tibor Nagy s Hondou Civic VTi. Druhé miesto s tesným rozdielom 0,06 sekundy obsadil Michal Mikle tiež s Hondou Civic VTi.

ST-2000

Boj o prvé miesto v triede ST-2000 sa odohrával medzi dvoma silnými predokolkami. Edo Bednárik a František Albert si jazdili svoje a konkurencii utiekli rozdielom triedy. Z víťazstva sa nakoniec radoval Edo Bednárik s Hondou Civic Type-R, ktorý predbehol Františka Alberta s Renaultom Clio RS o 0,75 s. Tretie miesto si vyjazdil Peter Podmajerský na Peugeote 206 RC.

ST+2000

Trieda ST+2000 je tradične doménou silných štvorkoliek. Nebolo to inak ani v Jablonke. O prvá miesto sa pobili jazdci s dvomi talianskými krásacivami a jedným nadupaným japoncom. Už len pri pohlade na štart týchto silných áut behá mráz po chrbte. Svoje jazdecké umenie ukázal a s nástrahami trate sa najlepšie vysporiadal Ján Alberty  na Mitsubishi Lancer Evo 9. Druhé miesto si vybojoval Ján Ciho na Lancia Delta HF Integrale a tretí skončil Ľuboslav Fedor na Alfa Romeo 155.

E1-1400

Medzi upravenými autami s objemom do 1,4 litra sa odohrávali tvrdé súboje. Tuhý boj o prvé miesto zvádzali Marián Petrík a Ladislav Deák. Ani v jednej jazde si nič nedarovali. Súboj aj napriek technickým problémom vyhral Marian Petrík na VW Lupo. Ladislav Deák na Škode Fabia však skončil veľmi tesne druhý. Rozdiel medzi prvým a druhým miestom bol 0,33 sekundy. Na treťom mieste skončil Michal Maňák na Suzuki Swift Gti.

E1-2000

Upraveným dvojlitrom kraľujú Seaty Ibiza TDI. Nebolo tomu inak ani v Jablonke, kde tieto dízlové monštrá obsadili prvé tri miesta svojej triedy. Zostávalo iba rozhodnúť, kto bude stáť na ktorom stupienku. Triedu vyhral Samuel Vaňo, druhé miesto obsadil Matej Kobulárik a tretí skončil Jozef Skácel.

E2/C

Diváci v Jablonke mohli obdivovať aj formule. Jednou z nich bola Formula Delta Jana Osladila. Ten má skúseností na rozdávanie a aj na tomto podujatí predviedol svoje umenie. Nepodarilo sa mu však vyhrať. Prvé miesto si zaistil Pavol Silárd so silnejšou formulou Reynard Anglia 913 F3. Rozdielna sila formúl a ani počasie však týmto pánom nezabránili v tom, aby z nich žmýkali aj to posledné čoho sú tieto stroje schopné.