V očiach verejnosti bol Jaguar XJ220 v tieni konkurentov ako Ferrari F40, Porsche 959 alebo Bugatti EB110. Hoci je výnimočný, raritný a veľmi rýchly, dnes je jeho cena zhruba polovičná oproti spomínaným autám. Jaguar pri predstavení supercaru sľuboval V12 a pohon všetkých kolies, ale zákazníci nakoniec dostali 3,5 l twin-turbo V6 a zadný pohon. Na povesti XJ220 to nepridalo, aj keď mal motor korene v motoršporte a auto bolo až do príchodu McLarenu F1 najrýchlejším na svete, časom 7:46 dokonca kraľovalo aj Nürburgringu. Dnes sa o väčšinu Jaguarov XJ220 stará Don Law Racing. Spoločnosť kúpila takmer všetko, čo potrebovali na opravy a údržbu supercaru. Majú dokonca aj originálne drevené kopyto, ktoré im umožňuje vyrobiť nové hliníkové panely karosériu.

Zdroj: carscoops.com

VIDEO NA VEČER - ŽIVOT S LE MANS

VIDEO NA VEČER - ŽIVOT S LE MANS

Keď máte veľa peňazí, môžete si kúpiť napríklad LaFerrari. Ale to by ste boli obyčajný prachatý snob. No keď si za ...

28. 12. 2013
TOTO NEUVIDÍTE KAŽDÝ DEŇ, JAGUAR XJ220 BLBNE NA FARME

TOTO NEUVIDÍTE KAŽDÝ DEŇ, JAGUAR XJ220 ...

Jazdili ste už rely s Ferrari Enzo? Naháňali ste sa s kamošom na Ferrari F50? Driftovali ste s Rolls-Royce Phanom po ...

03. 09. 2013