Skupina STC (Small Touring Cars)

V skupine STC štartujú autá s objemom do 1600 cm3, do 2000 cm3 s objemom do i nad 1000 kg a autá s objemom do 3000 cm3. Pole position v prvých pretekoch si zaistil časom 2:20,819 Peter Žáček na BMW M3-CSR. V pretekoch to ale Peter Žáček nemal jednoduché, pretože mu stále na chrbát dýchal Marián Polónyi. Žáček si ale pozíciu ustrážil, a tak na BMW M3-CSR vyhral preteky i triedu do 3000 cm3, hneď za ním prešiel cieľom Marián Polónyi na BMW 130i GTR a tretím najrýchlejším v triede do 3000 cm3 bol Peter Hrivnák na BMW 3,0. V triede do 2000 cm3 nad 1000 kg zvíťazil Martin Ryba, druhé miesto obsadila Veronika Hortová a tretie Kevin Pongrácz, všetci na rôznych generáciách Renaultu Clio. V triede do 2000 cm3 do 1000 kg zvíťazil Vladimír Ostaševski na Renaulte Clio a druhé miesto získal Robert Gugg na Lotuse Elise. Najrýchlejším v triede do 1600 cm3 bol Igor Végh na Honde CRX, druhé miesto získal Zdeněk Sýkora tiež na Honde CRX a tretí skončil Ivan Lexa na Lotuse Elise.

Druhú kvalifikáciu vyhral s časom 2:18,335 Marián Polónyi na BMW 130i GTR. V pretekoch však bojoval s Petrom Žáčkom. Bola to naháňačka až po šachovnicovú vlajku. Víťazstvo v pretekoch i v triede do 3000 cm3 nakoniec vybojoval Peter Žáček na BMW M3-CSR a necelé 4 desatiny sekundy za ním prešiel cieľom Marián Polónyi na BMW 130i GTR, tretie miesto v triede do 3000 cm3 opäť patrilo Petrovi Hrivnákovi na BMW 3,0. Triedu do 2000 cm3 nad 1000 kg vyhral Martin Ryba, pred Kevinom Pongráczom a Veronikou Hortovou, všetci jazdili na rôznych generáciách Renaultu Clio. V triede do 1600 cm3 dominoval Igor Végh na Honde CRX, Druhé miesto obsadil Zdeněk Sýkora rovnako na Honde CRX a tretie Ivan Lexa na Lotuse Elise.

Skupina CUP

Skupinu CUP tvoria identické Mazdy MX-5 prvej generácie, ktoré štartujú v Inter Cars MX-5 Cup. Tu bol v prvej kvalifikácii najrýchlejší Lukáš Koník, ktorý časom 2:37,862 zdolal Petra Nemsilu len o 0,035 s. V pretekoch to bol tvrdý, no férový súboj medzi Koníkom, Nemsilom, Moskálom a Szalayom. Každý z nich chcel byť čo najviac vpredu. Najlepšie to vymyslel Peter Nemsila, ktorý prvé preteky vyhral, len 0,363 s za ním prešiel cieľom Lukáš Koník. Tretie miesto nakoniec vybojoval Samuel Moskál.

Aj druhú kvalifikáciu vyhral Lukáš Koník, tentokrát s najrýchlejším časom 2:37,270. V pretekoch potom Lukáš Koník zvádzal súboje s Petrom Nemsilom. No ani tentokrát nepretavil pole position na víťazstvo. Ako prvý prešiel pod šachovnicovou vlajkou Peter Nemsila, Lukáš Koník bol v tesnom závese, len 0,188 s za ním. Tretie miesto vybojoval Rastislav Szalay. Lukáš Koník si dvoma druhými miestami upevnil prvé miesto v šampionáte a vytvoril taký bodový náskok, že prvenstvo v Inter Cars MX-5 Cupe mu už nemôže nikto vziať.

Skupina BTC (Big Touring Cars)

V skupine BTC jazdia autá s objemom do 3500 cm3, na 3500 cm3, otvorené autá a špeciály špecifikácie GT3. Prvú kvalifikáciu vyhral s časom 2:01,828 Miro Konôpka na Lamborghini Huracan ST. Miro Konôpka dominoval i v prvých pretekoch a zároveň vyhral aj triedu nad 3500 cm3. Druhý v tejto triede skončil Radek Hort na Porsche GT3 Cup a tretí Libor Šichtař na Lamborghini Gallardo SuperTrofeo. V triede do 3500 cm3 zvíťazil Jiří Procházka na BMW M3 GTR, druhé miesto vybojoval Otto Svoboda na BMW 3,2 a tretí skončil Milan Valášek na Ginette G50 GTR. Najrýchlejším v triede GT3 bol Petr Vencálek na BMW Z4 GT3 a druhý skončil Rudolf Machánek na Mercedese AMG GT3. V triede otvorených áut vyhral Libor Neckař na Ligieri JS53, druhé miesto obsadil Patrick Semlbauer na Norme Honda a tretí skončil Andreas Hasler na Radicale SR4.

Druhú kvalifikáciu skupiny BTC vyhral opäť Miro Konôpka na Lamborghini Huracan ST, tentokrát s časom 2:03,538. V pretekoch opäť dominoval Miro Konôpka, ktorý zároveň vyhral aj triedu nad 3500 cm3. Druhý v tejto triede skončil Libor Šichtař na Lamborghini Gallardo SuperTrofeo a tretí Martin Hudec na rovnakom aute. Triedu do 3500 cm3 vyhral Jiří Procházka na BMW M3 GTR, druhé miesto vybojoval Otto Svoboda na BMW 3,2 a tretí skončil Petr Kochta na BMW M3. Víťazom triedy GT3 sa stal Petr Vencálek na BMW Z4 GT3 a druhé miesto obsadil Rudolf Machánek na Mercedese AMG GT3. Najrýchlejším medzi otvorenými autami bol Patrick Semlbauer na Norme Honda, druhé miesto získal Andreas Hasler na Radicale SR4 a tretí skončil Ondřej Kočka na Caterhame. Miro Konôpka sa však bodov vzdal, preteky využil na prípravu na svetové finále Lamborghini Super Trofeo.

Digmia Day na Masarykovom okruhu v Brne boli vynikajúce preteky Slovenského Okruhového Pohára. Výsledky, fotogalériu, ako aj videá z podujatia nájdete na stránke www.okruhy.sk. Slovenský Okruhový Pohár teraz čaká finále sezóny 2017 na Slovakia Ringu pod názvom JOPI Day, ktoré štartuje 12. októbra 2017.