Pokiaľ ide o ďalšie motorizácie, Puma bude po facelifte dostupná aj so slabším prevedením 1.0 EcoBoost Hybrid s výkonom 125 koní, ktoré si môžete ako jediné objednať so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou.

Inak sa modernizácia kompaktného crossoveru sústredila v prevažnej miere na interiér, pretože zvonka spoznáte prepracované auto len podľa väčšieho loga presťahovaného doprostred masky chladiča a o trochu nápadnejší je tiež svetelný podpis.

Dôslednejšie digitalizované

V interiéri sa aktuálne objavil nový 12,8-palcový digitálny prístrojový panel pred „hranatejším“ a odteraz len dvojramenným volantom a dopĺňa ho 12-palcová dotyková obrazovka, ktorá nahradzuje predchádzajúci menší displej s uhlopriečkou 8 palcov. A mali by dodať, že vypadli tiež niektoré fyzické ovládacie prvky a prepínače.

Namiesto nich dostanete hlasovú asistentku Alexa spojenú s internetom pomocou rýchlejšieho modemu 5G, takže by mala byť komunikácia s autom o niečo prirodzenejšia. Ford k tomu dodáva, že nové významne zrýchlilo tiež nové multimediálne rozhranie Sync 4, v porovnaní s predchádzajúcou „trojkou“ dvojnásobne.

Mobilné telefóny budú navyše komunikovať s rozhraním Apple Carplay alebo Android Auto bezdrôtovo a môžete ich tiež nabíjať indukčne. Milovníkov lepšej akustiky by potom mohol potešiť príplatkový audiosystém B&O s desiatimi reproduktormi, ktorému pomáha lepšie zvukovo izolované čelné sklo.

Nové predné svetlá vám potom môžu svietiť na cestu a okolie príplatkovým systémom Dynamic Matrix LED s prediktívnym svietením do zákrut, pričom táto technika zvládne vo zvláštnom, takzvanom turistickom režime aj ľavostrannú premávku.

ST Powershift má už len litrový trojvalec, motor 1.5 EcoBoost s výkonom 200 koní skončil.

Nechýba ambientné osvetlenie interiéru, objednať si môžete i veľké panoramatické strešné okno a adaptívny tempomat (spolu so systémom udržiavania auta v jazdnom pruhu) pracuje podľa výrobcu oveľa jemnejšie a v spojení s navigáciou proaktívne prispôsobí rýchlosť kruhovým objazdom, zákrutám či výjazdom z diaľnic.

Vylepšená je tiež detekcia chodcov a cyklistov, takže systémy by ich mali zaregistrovať aj v noci, napríklad pri priečnom križovaní vášho smeru a zasiahnuť skôr, ako dôjde k nehode. To isté potom platí aj pri cúvaní.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 15 obrázkov

zdroj: Ford