Už v roku 2022

Podľa zdroja portálu Nikkei Asia by mala produkcia modelov s radovým šesťvalcom odštartovať už začiatkom budúceho roka v továrni Hofu, Yamaguchi Prefecture. K dispozícii vraj bude benzínový aj dieselový variant, pričom by nemala chýbať ani úsporná verzia Skyactiv-X. Vo väčšine prípadov by malo ísť o mild-hybridy a objem samotného spaľovacieho motora bude 3,0 alebo 3,3 litra. 

Modely s novou pohonnou jednotkou by mali byť nástupcami CX-5 a CX-8. Oba súčasné modely však majú úspech, a tak sa očakáva, že ostanú v ponuke súčasne s dvoma novými modelmi. Niektoré správy dokonca hovoria, že nová generácia CX-5 sa má presunúť do prémiového segmentu a konkurovať Mercedesu či BMW. Zároveň by mala CX-5 dostať nové meno, a to CX-50.  

Mazda posledné roky stagnuje. Za uplynulú dekádu boli jej predaje viac menej konštantné a konkurencia nespí. Uvidíme, či príchod radového šesťvalca dokáže automobilke pomôcť. Taktiež sa stále viac a viac hovorí o návrate k športovej DNA a teda príchodu pohonu zadných kolies do viacerých modelov. K ním by mala patriť napríklad aj Mazda 6.