S nižšou cenou auta pred modernizáciou súvisí tiež fakt, že bolo dostupné v nižšej výbave Classic, ktorú v cenníku po facelifte (žiaľ) už nie je a je otázkou, či vôbec ešte bude. Momentálne je totiž štandardom vyšší stupeň nazvaný Comfort, a preto je ten nárast taký výrazný, respektíve (aby sme boli konkrétni) 2200 eur.

V tejto výbave však zákazník dostane navyše Lane Follow Assist udržujúci auto v jazdnom pruhu. Komfortných prvkov je tu však málo a kto by chcel diódové svetlá, automatickú klimatizáciu či vyhrievanie sedadiel, aj tak bude musieť siahnuť po vyššom stupni Family začínajúcom na 17 440 eur. Na výber sú stále dva motory, štvorvalcový atmosférický 1.2  a preplňovaný trojvalec 1.0 T-GDi.

Za najdrahší model dáte viac ako 20 tisíc eur

Litrový motor je v ponuke aj so 7-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou, takáto kombinácia začína na 18 140 eur. Najvyššia výbava Style už stojí na 17-palcových hliníkových diskoch, má diódové predné svetlá, parkovacieho asistenta, navigáciu či vyhrievané predné i zadné sedadlá a dokonca volant.

Za príplatok stále ostáva bezpečnostný balík s upozornením na vozidlá v mŕtvom uhle a pre autá s dvojspojkovou prevodovkou aj adaptívnym tempomatom. Najdrahšia verzia s motorom 1.0 T-GDi, prevodovkou 7 DCT a výbavou Style začína na 20 340 eur. Modernizovaný Hyundai i20 je už dostupný a môžete si ho objednať.

Zdroj: Hyundai