Ochrana dospelých

Tu si nový elektrický Taycan „počínal“ s výsledkom 85 %. Pri čelnom náraze s prekrytím mali o stupeň horšie hodnotenie spodné časti nôh vodiča a ľavá spodná časť nohy spolujazdca. Pri čelnom náraze bez prekrytia mal rovnaké hodnotenie trup vodiča, o ďalší stupeň horšie trup zadného spolujazdca.

Ochrana detí

Pri ochrane detí si Taycan viedol veľmi dobre. Za túto kategóriu získal 83 %. Pri čelnom náraze boli obe figuríny 6- aj 10-ročného dieťaťa chránené najlepšie. Rovnako to bolo aj v prípade bočného nárazu.

Ochrana chodcov

Predposledná kategória znamenala pre Taycan 70 %. Čelná časť nie je pre chodcov problém, rovnako ako ani takmer celá kapota. Problémom sú A-stĺpiky a hrana medzi kapotou a čelným sklom.

Asistenčné systémy

Posledná kategória priniesla na konto Taycan-u 73 %. Núdzový asistent brzdenia fungoval dobre pri mestskej aj vyššej rýchlosti, rozpoznal chodcov aj cyklistov. Zisk 5 hviezdičiek je takpovediac nutnosťou pre auto tejto kategórie a Taycan to splnil.