Auto som prebral s nájazdom cez 10 tisíc km, čiže má už za sebou aj čiastočný zábeh. Plug-in hybrid využíva 1,6-litrový zážihový atmosféricky plnený štvorvalec, avšak už s priamym vstrekovaním paliva. Teda na krátke zapnutie a vypnutie studeného motora to nebude.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Spoločný systémový výkon je 104 kW (141 k) a 265 Nm. Je spojený so 6-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou, ktorej preradenie skutočne nie je vôbec cítiť, čím máte pocit, že je tam bežný meničový automat alebo CVT.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Najvyššia výbava

Základný plug-in hybrid sa začína na 33 tisíc eur, nami testovaný kúsok je vo vyššej výbave s plne digitálnym displejom, elektrickým sedadlom pre vodiča, 18-palcovými diskami alebo inteligentným parkovacím asistentom za 36 300 eur. A prakticky nič okrem metalizovanej farby či efektného prešívania na sedadlách si prikúpiť nemôžete. Takže máte nejaké otázky ohľadne testovaného kórejského plug-in hybridu? Pýtajte sa v diskusii.