Nový Swift vyzerá veľmi povedome, v mnohých ohľadoch môže niekomu dokonca pripomínať súčasný model po modernizácii. Priame porovnanie ale ukazuje, že Suzuki v skutočnosti len využilo známe tvary a štylistické detaily na vytvorenie kompletne nového automobilu.

Malý hatchback si zachová jednodielnu masku chladiča, lichobežníkové predné svetlá s integrovanými pásmi denného svietenia, atypicky však vyzerá bočný prelis pod líniou okien, ktorý nadväzuje na viac zaguľatenú prednú kapotu.

Zásadne inak nepôsobí zadná časť s menšími združenými svetlami a majiteľom posledných Swiftov by mohla byť známa tiež čierna strecha, schválne si ale dajte vedľa seba fotky chystanej a súčasnej generácie. Novinka výbehový model skrátka nevykráda, len rozvíja známy základ.

Z prvého obrázku interiéru to naopak vyzerá, že pripravovaný Swift si od predchodcu zoberie trojramenný volant, tým ale podobnosti končia. Namiesto samostatných oddelených „budíkov“ otáčkomera a tachometra dostane nové Suzuki analógový otáčkomer a k tomu celú digitálnu pravú časť s možnosťou nastavovať zobrazované parametre.

Stredná časť palubnej dosky bola zjednodušená, stále si ale zachová možnosť ovládať základné prvky hardwarovými tlačidlami. A je zrejmé, že sa dotykový displej presťahoval „o poschodie vyššie“.

K motorizáciám Suzuki neprezradilo v podstate nič, predpokladá sa ale, že by sa pod kapotou mohli objaviť prepracované, respektíve vylepšené súčasné pohonné jednotky. Inak povedané mild-hybrid 1.2 DualJet s výkonom 83 koní a vo verzii Sport preplňovaný agregát 1.4 BoosterJet naladený na 129 koní.

zdroj: Suzuki