Ak niečo novému Fiatu 600 nehrozí, tak je to normálna premiéra. Taliani sa jednoducho rozhodli, že z tohto urobia pouličné divadlo, aké ešte svet nevidel. A čisto pragmaticky musíme uznať, že sa im to svojim spôsobom podarilo.

Najprv nám ukázali „Šesťstovku“ jazdiacu po uliciach Ríma, priamo pod najznámejšou vatikánskou katedrálou a o aute samotnom necekli ani slovo. Sledujte a ohrýzajte si nechty. Teraz ho pre zmenu neváhali ponoriť do oranžovej farby.

Asi by sme mali pre citlivejšie povahy dodať, že v priebehu nakrúcania nebolo ublížené fyzicky ani psychicky žiadnemu generálnemu riaditeľovi. Olivier Francois sadol za volant sám a dobrovoľne, pochopiteľne s cieľom ukázať, že Fiat robí marketing inak ako zvyšok automobilového sveta.

Ak sa pýtate, prečo práve do farby a navyše takej výraznej, nehľadajte za tým komplikované vysvetlenie. Automobilka naznačuje, že chcú na cesty priniesť nielen trochu optimizmu ale aj veselšie laky.

Fiat k tomu píše, že „Taliansko bolo vždy krajinou svetla, umenia, krásy a čarovných farieb“ a pravdu má v tom, že dílerstvá v posledných rokoch opúšťajú autá (v podstate bez ohľadu na značku) v nezáživnej striebornej, bielej, čiernej, a keď už nejaký model má inú farbu, väčšinou v tmavom ponurom odtieni.

Talianska značka hlási, že to zmení. Aj tak by sme ale boli celkom radi, keby k tej radosti prihodili aj nejaké čísla. Kľudne v červenej alebo pastelovej žltej.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 13 obrázkov

zdroj: Fiat