Decentné úpravy

V prednej časti okamžite upúta nová predná maska a chrómová lišta predného nárazníka. Do ponuky pribudli 18-palcové disky Taika a 19-palcové disky Kavea. Novinkou je aj farba Vintage Red. Charakteristická bočná chrómová lišta kapoty ostala a takisto aj predné svetlá v tvare C, ktoré poskytujú adaptívne LED svetlomety už v základe. V zadnej časti nájdeme plno chrómových doplnkov (vrátane “koncovky výfuku”). Drobnými úpravami si prešiel aj zadný nárazník. Rozlíšiť novú verziu od predchodcu je celkom náročná úloha.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Renault Koleos je dlhý 4 670 mm a rázvor kolies je 2 710 mm. Na zadných sedačkách poskytuje podľa Renault najviac miesta pre nohy vo svojej triede, 289 mm. V interiéri nájdeme opäť iba drobné úpravy. Nové sú použité materiály, sklápateľné opierky na zadných sedadlách a hlavne sedačky vpredu, ktoré by teraz mali poskytovať ešte komfortnejší posed. Poskytnú napríklad komfort vyhrievania a odvetrávania sedadiel. K dispozícii je aj pamäť pre nastavenie posedu a masážny program. Toto je však výhradne pre vodiča. Nepochopiteľne nie je pri takto veľkom a draho vyzerajúcom vozidle automatické sťahovanie okien pre všetky štyri okná. To ostalo takisto iba vodičovi.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Viac koní pod kapotou

Najväčšie zmeny sa udiali pod kapotou. Ponuka začína naftovým turbodieselom 1,7 Blue dCi s výkonom 150 k a 340 Nm. Ďalej ponuka pokračuje 2,0 Blue dCi, ktorého výkon vzrástol zo 175 k na 190 a 380 Nm. Oba naftové motory sú k dispozícii iba s automatickou prevodovkou X Tronic a pri najsilnejšom naftovom agregáte je za príplatok dodávaný pohon 4x4.