Ochrana dospelých

Hneď v prvej kategórii si Polo pripísalo perfektných 94 percent bodov. V oboch typoch normovaných nárazov do deformovateľnej i pevnej bariéry si automobil viedol viac ako len dobre a snímače prakticky nezaznamenali žiadne hraničné alebo kritické hodnoty.  Maximálne skóre získalo Polo aj pri náraze zboku. Okrem e-call systému má vozidlo aj asistenta na zmiernenie sekundárnych nehôd.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Ochrana detí

V druhej disciplíne malé VW už neexcelovalo, ale dosiahnutý výsledok (80 percent všetkých bodov) je stále v norme. Vyššie hodnoty zaznamenali senzory figuríny imitujúcej 10-ročné dieťa, pri náraze spredu to bol trup a pri bočnom náraze naopak hlava, čísla ale stále ostali v hraničnom pásme, takže riziko zranenia nie je vysoké. K dispozícii máte tiež vypínanie airbagu spolujazdca a komisári pozitívne hodnotili aj samotný systém signalizácie, ktorý vás na túto deaktiváciu upozorní.

Ochrana chodcov

V rámci ochrany chodcov Polo získalo 70 percent dostupných bodov. Pri núdzovom brzdnom systéme sa objavil problém s rozpoznaním chodca pri odbočovaní a tiež pri kolmom prejazde cyklistu pred auto. Predná časť karosérie (teda nárazník i kapota) dokáže veľmi dobre zmierniť následky dopadu hlavy či tela, horšie to je však s tuhými prednými stĺpikmi.

Asistenčné systémy

V poslednej kategórii Polo opäť získalo 70 percent bodov. S núdzovým brzdovým asistentom problém vo väčšine prípadov neboli, ale jedna výnimka sa našla pri odbočovaní a detekcii premávky v protismere. Taktiež varovanie pred vpredu idúcimi vozidlami je slabšie. Celkový výsledok však bez problémov stačil na zisk 5 hviezdičiek.