Plánované malé lacné auto od VW Group pre Indiu nebude.

Nešlo o celý koncern VW Group. Hlavnú rolu v spolupráci zohrávala česká Škoda Auto. Tá rokovala s firmou Tata Motors o možnostiach spolupráce už od marca 2017. Výsledkom malo byť spoločné malé lacné vozidlo vo veľkosti Fabie, označované ako A0 Entry. To by sa uplatnilo na indickom trhu a v ďalších rýchlo rastúcich regiónoch. Škoda už v Indii vyrába miestnym podmienkam prispôsobený model Rapid a modely Yeti, Octavia a Superb. Lenže tie sú pre bežného smrteľníka len snom. 

Spolupráca mala vyzerať zhruba tak, že veľká časť vývoja sa mala odohrať v Čechách a montáž v Indii. To by zabezpečilo vznik nových pracovných miest ako v Čechách, tak v Indii. V Mladej Boleslavi sa mal pre nové malé vozidlo vyvíjať podvozok, motory a prevodovky, karoséria a bezpečnostné prvky. Dôvod, prečo chceli Nemci spoluprácu s Tatou, je úplne jednoduchý. Zákazníci v druhej najľudnatejšej krajine sveta dávajú prednosť domácej značke. Zo zahraničných značiek sa darí najviac Suzuki, ktoré svoje autá vyrába v spolupráci s indickou značkou Maruti. 

V Indii má Škoda Auto dva závody, napriek tomu sa jej nepodarilo na tomto trhu výraznejšie uchytiť. Jej autá sú totiž považované za luxusné, napríklad Octavia je auto vyšších vrstiev. V minulom roku predala Škoda v Indii 13.000 vozidiel, o rok predtým to bolo 15.000 vozidiel. Aj preto začala firma uvažovať o výrobe malého lacného auta pre Indiu.