Čo teda zmenili na exteriéri? Podľa značky tu máme upravenú aerodynamiku (aj vďaka novému AMG stylingu vpredu a vzadu), čím by mali byť zabezpečené lepšie jazdné zážitky a vyššia stabilita vo vysokých rýchlostiach. Podbehy kolies sú po novom o 27 mm širšie, ako na nemodernizovanej verzii.

Zatiaľ bez lasera

Upravené Multibeam LED svetlá ponúknu stále bezkonkurečné osvetlenie vozovky, Mercedes zatiaľ na laser neprešiel. Vzadu sú tiež nové svetlá, ktoré sú teraz ako koncové svetlá horizontálne delené (vo verzii kombi). Zadný nárazník či spojler dostali miernu „revitalizáciu“.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Sériovo má slabšia verzia 19-palcové, silnejšia S verzia 20-palcové disky. Vpredu aj vzadu sú 360 mm kotúče, verzia S má vpredu 390 mm kotúče. Za príplatok zostávajú keramické brzdy s predným priemerom až 402 mm.

V interiéri nájdeme MBUX rozhranie, slabšia verzia má dve 10,25-palcové obrazovky, zatiaľ čo silnejšia S až 12,25-palcové obrazovky. Vynovený je tiež športový volant, do ponuky pribudli aj nové farebné odtiene kože v interiéri.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

Motoricky sa nič nezmenilo, teda obe verzie majú 4,0-litrovú preplňovanú zážihovú V8, slabšia s 420 kW (571 k) a silnejšia s 450 kW (612 k). V prípade krútiaceho momentu sú to čísla 750 a 850 Nm pre ten silnejší variant. Ten zvládne zrýchlenie na 100 km/h za 3,4 sekundy, kombi za 3,5 sekundy. Slabší variant zrýchli v oboch verziách iba o desatinu sekundy pomalšie. Obe verzie majú 9-stupňovú automatickú (miesto hydrodynamického meniča je tu "mokrá" viackotúčová spojka) a pohon všetkých kolies 4MATIC.

Zdroj: Mercedes-Benz TS